Most z argenty w 131 - kilka pytan.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z tego co pamietam to Bolger mial taki most u siebie- mam pare pytan - jakiej dlugosci byl tylny wal napedowy? (od mostu do podpory) i z czego ewentualnie pasuje? Mocowania skosnych drazkow do mostu nie kolidowaly z kolankiem wydechu?
  
 
Ja miałem ze 132, a wał był identyczny z oryginałem ... czemu miał być inny ? Jak będziesz chciał to pomknę do piwnicy i pomierzę, ... a może mam go na aucie teraz z mostem od 131 ?

  
 
hmm... Jak mialem oba mosty obok siebie, to most z argenty mial wyraznie dluzszy walek atakujacy (nie wiem jak to nazwac- chodzi mo o to ze plaszczyzna mocowania walu do mostu byla bardziej wysunieta do przodu auta niz w moscie od 131) i toby sie zgarzalo, bo wal od 131 jest do tego mostu za dlugi i po prostu sie nei miesci. Podsunales mi kolejny pomysl- moze sam zabierak walu jest dluzszy (taka opcja byla w ktorys 125p gdy byly dwa rodzaje mostow a jeden rodzaj walu)
  
 
no i lipa. Wbrew temu co przypuszczalem po rozmowie z Bolgerem wal od argenty jest jescze dluzszy. Moze wie ktos jak dluga jest tylna czesc walu z poloneza?
  
 
Niemożliwe. W takim razie może wał od 132 ? Pamiętam, że miałem obok siebie wał od 132 i od 131, i ten od 131 był wyraźnie krótszy
  
 
Wymieniałem w 132 most na szeroki z Argenty i pasował idealnie.
  
 
no to mam problem. Wal z poloneza jest krotszy o jakies 1,5cm, a to mnie raczej nie urzadza. Sprobuje jeszcze dowiedziec sie o dlugsc z walu od lady. Bo ciecie i spawanie jakos nie bardzo mi sie widzi....

Bolger- jakbys dal rade dowiedziec sie od czego byl tamten wal....
  
 
i po klopocie (mam nadzieje, bo oczywiscie zawsze moga pojawic sie jakies dziwne wibracje twu twu . Tylna czesc walu idealnie dlugoscia pasuje z DFa klasyka (wal tam skrecany byl za podpora podobnei jak przykrecany jest do mostu- trzeba rozczepic to na krzyzaku i polaczyc z przednia czescia walu od 131.