Ogrzewanie szyby tylnej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam!
chciałem sie ostatnio zabrać za naprawę nitek grzewczych szyby tylnej, bo mam padnięte 4.
Wiem że są do tego specjalne kleje, ale jak znaleźć miejsce uszkodzenia poszczególnych nitek?
Gołym okiem nic nie widać, są może jakieś metody zlokalizowania przerwanych nitek??
  
 
Jedyne co mi przchodzi do głowy to:
a) wizualnie (z użyciem np lupy)
jak to nie pomoże to
b) językiem jechać po całej uszkodzonej ścieżce aż zacznie kopać. O tak: albo ew. tak:

Tylko rób to po ciemku, bo jak cię sąsiad zobaczy i do Moherów doniesie to cię zakną za auto-motofilię.



[ wiadomość edytowana przez: Navi dnia 2005-11-17 10:20:25 ]
  
 
z tym jezykiem to dobry patent, niestety dwie ścieżki padły na dole więc tam głowy nie włożę a co dopiero język

  
 
A no tego nie był bym juz taki pewien, jest chyba własnie odwrotnie-język wejdzie w niejedna szparke w ktora głowa się nie wciśnie Próbuj, próbuj i powiedz jak było
  
 
Witam
najprostrzy i najlepszy sposób na twoj problem to jest taki:
- włącz zapłon oraz przycisk pgrzewnia szyby...
- próbowka swietlna 12v lub jakąś inna 12V żaróweczka z podłączonym dość dlugim przewodami sprawidzisz gdzie sie kończy doplyw prądu. Jeden z przewodów podlańczasz do masy np do bolca zamka drzwi a drugim przedowem jedziesz po przerwanym paseczku ogrzewania w którym miejscu zgasnie ci zaróweczka w tym miescu masz przerwane pasek.
Do łączenia pasków sa odpowiednie kleje ktore przepuszczaja prad ( koszt kilkunastu zl)
milej zabwy ( mnie tez to czeka bo zima sie robi i szybka na jednym pasku padla)
POZDRAWIAM
  
 
Cytat:
A no tego nie był bym juz taki pewien, jest chyba własnie odwrotnie-język wejdzie w niejedna szparke w ktora głowa się nie wciśnie Próbuj, próbuj i powiedz jak było



chodziło mi o to że nie dosięgnę

dzięki za radę!
pozdrawiam!
  
 
Nie dosiegniesz, hmm... moze język masz za krótki Pogimnastykuj go gdzie indziej
  
 
Cytat:
2005-11-17 10:46:51, martyl pisze:
Witam najprostrzy i najlepszy sposób na twoj problem to jest taki: - włącz zapłon oraz przycisk pgrzewnia szyby... - próbowka swietlna 12v lub jakąś inna 12V żaróweczka z podłączonym dość dlugim przewodami sprawidzisz gdzie sie kończy doplyw prądu. Jeden z przewodów podlańczasz do masy np do bolca zamka drzwi a drugim przedowem jedziesz po przerwanym paseczku ogrzewania w którym miejscu zgasnie ci zaróweczka w tym miescu masz przerwane pasek. Do łączenia pasków sa odpowiednie kleje ktore przepuszczaja prad ( koszt kilkunastu zl) milej zabwy ( mnie tez to czeka bo zima sie robi i szybka na jednym pasku padla) POZDRAWIAM


Martyl.. Sposób doby i skuteczny ale taki jakiś... zwykły...
Trochę artyzmu!