Diesel zalany etyliną 95 pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich. mam problem tego typu iż mojegi diesla 1.8 td moja szacowna małżonka zalała etylinką 95. w baku przed tankowaniem było około 12 litrów ON, dolała 37 litrów 95 piątki ujechała około 500 metrów i koniec. pytanie mam tego typu czy ktoś spuszczał paliwo z baku z diesla albo miał do czynienia z podobną akcją. niewiem czy po spuszczeniu z baku paliwa i zalaniu go ON paliwo będące w pompie wtryskowej nie będzie uniemożliwiało odpalenie mojej Fordziuty ?
  
 
Uuuuuuu :/

Niestety.. bedzie ciezko.. go odpalic po spuszczeniu PB i zalaniu ON

Ale po kilku minutach krecenia zacznie sie odzywac

  
 
zawsze mozesz sciagnąć przwód i resztke pb wypompowac na zewnatrz gdzies i dopiero po jakims czasien jak zaciagnie on to założyć przewód spowrotem! zawsze to ciut mniej świnstwa w komorach spalania...
  
 
w dieslu nie ma korka pod zbiornikiem wiec zostaje ci rurka albo pompka a co do samego układu pompa filter to zciag dopływ i odpływ i wydmuchaj powietrzem 95-tke a potem zapni przewody spowrotem oczywiscie do nich to tez mozesz dmuchnac a potem juz tylko długie odpowietrzanie jak masz pompke przy filtrze to spoko jak nie to troszke prze........ bedzie ale jak odkrecisz rurki wtrysków to pójdzie szybciej
  
 
Z kanalu bedziesz mial dostep do przewodu gumowego pod zbiornikiem. Tamtedy da sie zlac cale paliwo z baku. Potem zalej ON, zdejmij wezyk z pompy i pompuj recznie pompka na filtrze tak dlugo, az poczujesz charakterystyczny zapach ON. Innego wyjscia nie ma.

Nie zazdroszecz, ani Tobie stresu, ani zonie
  
 
Bez obrazy ale.... ehhh te kobiety !
  
 
Cytat:
2005-11-18 10:46:21, darmcdoman pisze:
Z kanalu bedziesz mial dostep do przewodu gumowego pod zbiornikiem. Tamtedy da sie zlac cale paliwo z baku. Potem zalej ON, zdejmij wezyk z pompy i pompuj recznie pompka na filtrze tak dlugo, az poczujesz charakterystyczny zapach ON. Innego wyjscia nie ma. Nie zazdroszecz, ani Tobie stresu, ani zonie


Z tego co pamiętam, należy pompować, gdy włączony jest zapłon (chodzi o to, aby zawór start/stop na pompie był włączony)...