| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CzapCzap T E L E T U B I Ś | 2005-09-29 23:30:38 Trzeba by sprawdzic iskre na swiecach i proponuje zresetowac kompa, odlaczajac akumulator np. na noc. |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-09-30 01:05:14 Popieram |
marcin032 TOYOTA MANIAK E11, E12 Białystok | 2005-11-04 21:45:26
Po pierwsze musisz sprawdzić: świeczki, przewody WN oraz aku.Czy posiadasz kompik w autku Jeśli tak to trzaby mu resecik zastosować. Może czas filterki powymieniać?? Ten najważniejszy to powietrza ale paliwa też się zmienia co jakiś czas.
Pozdrawiam |
TOMGdynia Gdynia | 2005-11-05 16:38:15 dzieki za pierwszą odpowiedz
co do swiec to wymieniłem na nówki,filtr powietra jest równiez nowy,co do spalania cały czas na tym samym poziomie 7,3l wg komputera i wg moich obliczeń tak faktycznie jest może jeszcze ktos coś podpowie a zwłaszcza ci co mieli podobny problem bo czuje że dotyczy on równiez innych uzytkowników silnika vvit 1.4 |
marcin032 TOYOTA MANIAK E11, E12 Białystok | 2005-11-05 18:29:20
Czekaj, czekaj, bo nie kumam. A co ma wskazanie kompa spalania do Twojej przypadłości??? Rozumiem, że masz taki sam przypadek jak Kocison W Twoim aucie silnikiem steruje komp. i trzeba go co jakiś czas resetować, tu nie chodzi o komp pokładowy. W każdym VVT-i siedzi takie ustrojstwo i może być (jakby Ci tu napisać?) nadwrażliwy tzn. przy jakimkolwiek wpakowaniu się w dziurę (nie musi być duża) komp. może zacząć świrować. I dlatego go resetujesz tak, jak napisał CzapCzap
Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: marcin032 dnia 2005-11-05 18:36:41 ] |
TOMGdynia Gdynia | 2005-11-05 19:12:19 myslałem o kompie bo w instrukcji obsługi oczywiście zdawkowej wyczytałem ,iż może to również byc elektroniczny system sterowania przepustnicą ,dlatego pomyslałem o obrotach które potrafią trochę zafalować pomiędzy 600 a 850 obrotów ale znowu spalanie jest ok tak jak przed rokiem równiótko 7,3 dlatego może to sterowanie
acha mówił ktoś o filtrze paliwa faktycznie od 30000 nie jest wymieniony może to jego przypadłośc???? tomek |
marcin032 TOYOTA MANIAK E11, E12 Białystok | 2005-11-05 20:12:07
I o przewodach WN też ktoś wspominał |
TOMGdynia Gdynia | 2005-11-05 20:35:03 PRZY SILNIKU VViT 1.4 NIE MA PRZEWODÓW WN NO CHYBA ŻE ICH NIE WIDZĘ
OSTATNIO WYMIENIAŁEM SWIECE I NA KAŻDA Z NICH PRZYCHODZI SPECJALNY APARAT PODAJĄCY WYSOKIE NAPIECIE A ON SAM JEST PODŁAŃCZANY JEST DO WIĄZKI PRZEWODÓW ELEKTRYCZNYCH PRZEZ WTYK |
marcin032 TOYOTA MANIAK E11, E12 Białystok | 2005-11-05 20:39:22
, KTÓRY JEST PODŁĄCZONY DO KOMPUTERA
Nie ma co się pieścic, trzeba podjechać do ASO [ wiadomość edytowana przez: marcin032 dnia 2005-11-05 20:43:35 ] |
TOMGdynia Gdynia | 2005-11-12 10:45:36 NOO już jestem po diagnostyce
no i cóż komputer nie wykazał dosłownie NIC czyli wszystko w porządku.Poza jednym - ROZRZĄD - zdjeli pokrywę zaworów i sam na własne oczy widziałem jaki łańcuszek jest lużny. Naprawa tak jak najbardziej - cena pełnego rozrządu z robocizną 2500zł. Dlaczego przy takim przebiegu wymiana rozrządu???? ano zła wymiana oleju te corollki przy tym silniku z rocznika 2000 i 2001 powinny wg właśiciela serwisu mieć wymieniany olej co 10tys km Acha za diagnostykę i sprawdzenie rozrządu zapłaciłem 145zł Poiwdzcie czy to drogo za rozrząd czy znosnie??? |
CzapCzap T E L E T U B I Ś | 2005-11-12 15:43:32
Cena calkiem rozsadna jak na ASO, samo podpiecie do kompa kosztuje pewnie kolo 100zl. |