AUTO -ALARM z Uno do Essiego

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Sprawa przedstawia się tak.
Wymontowałem auto alarm z Fiata Uno. Jest to alarm z imobilaizerem, i cewntralnym na 4 zamki, czujki itp. Kiedyś chcialem go przelozyc do malucha no ale niestety przeszczep sie nie udal, pozniej doszedlem do wniosku ze chyba zabrakło jakiegoś przekażnika.
Teraz chcialbym przelozyc ten alarm do essiego, ale jestem w tej kwestii laikiem, wiec pytam czy jest moze ktoś z okolic slaska kto umialby sie tym zajac??? Fota
Powyzej zaimiescilem zdjecie tego alarmu, posiadam wiecej fotek, ale nie bede zapychal forum wiec jak ktoś umi mi pomoc to podeśle na majla Pozdro.

po pierwsze musisz miec opis wyprowadzeń tego alarmu, bez tego wątpie czy ktokolwiek cos z tym zrobi bo poprostu to bedzie na ślepo robota...

Na oko wygląda na dosyć starą zabawke.
Ja osobiście nie montowałbym już takiego czegoś, uzasadniajac że obawiałbym sie kłopotów z jego funkcjonowaniem.
Widać że są tam jeszcze elektromagnesy, które bardzo lubią robić nam "miłe" niespodzianki przy niższych temperaturach i wilgoci.

Ale gdybyś się jednak zdecydował, to tak jak kolega pisze, najlepiej skombinować schemat bo na ślepo to by było dużo zabawy.

a co do nowego alarmu to poszukaj bo za 300zł kupisz naprawde WYPAS. Alarma, syrenka z własnym zasilaniem, sterowanie centralnym, wstrząsówka, ulstradźwięki, dodatkowe krańcówki, antynapad, antyporwanie, immobiliser, trzeci kanał radiowy, zmienny kod. jak nie masz siłowników to + 40-50zł i masz z siłownikami.
nie opłaca sie starocia zakładać...
a jesli chcesz najtańszy to na allegro znajdziesz poniżej 100pln nawet

Siłowniki mam bo mam załozony centralny fabryczny w essim. Tylko chciałem załozyc tamten. Co do opisu to cos mam ale nie jestem pewien czy w 100% to jest ten.

jak masz schemat to możesz samemu pokombinować.