Co wymienić piastę czy wachacz?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
miałem małą przygodę-auto sciaga w lewą stronę.jak podniosłem lewą stronę auta do gory i ruszyłem za piastę to widać ze jest luz na sworzniu(tak sie chyba to nazywa?) miedzy wachaczem a piastą,w tym miejscu normalnie niepowinno być żadnego luzu? moje pytanie jest takie co trzeba wymienić jak to naprawić? czy trzeba wymienić piastę,wachacz.sruba w piescie ktora zaciska sworzeń wydaje mi sie ze nie jest do konca dokręcona.
  
 
Wymień sworzeń, po co od razu wahacz lub piastę


[ wiadomość edytowana przez: Miro dnia 2005-11-21 20:11:49 ]
  
 
sworzeń jest w dwoch miejscach zanitowany do wachacza -jak to wymienić??
  
 
Cytat:
2005-11-21 20:17:39, escortdriver pisze:
sworzeń jest w dwoch miejscach zanitowany do wachacza -jak to wymienić??



rozwiercić ściąć wybić
  
 
Cytat:
2005-11-21 20:19:03, zero pisze:
rozwiercić ściąć wybić


rozwiercić oki ale potem przeciarz go nie znituje??
  
 
Cytat:
2005-11-21 20:21:28, escortdriver pisze:
rozwiercić oki ale potem przeciarz go nie znituje??



jasne że nie skrecisz poprostu na mocne sruby ot cała filozofia
  
 
a czemu go nie znitujesz??!! ja u siebie mam go chyba juz przykreconego na sruby
  
 
a myślisz Zero ze to cała przyczyna sciagania w lewo i tego luzu...
  
 
Nowy sworzeń jest z kpl. śrub.
  
 
Cytat:
2005-11-21 20:25:47, escortdriver pisze:
a myślisz Zero ze to cała przyczyna sciagania w lewo i tego luzu...



nie mam pojęcia u mnie było tak że jak hamowałem to ściągał w prawo a jak przyśpieszałem to szedł w lewo. wymieniliśmy z @borysem :
- wszystkie gumy wahaczy
- nowe swożnie
- jedną końcówkę drążka kierowniczego
  
 
a moze tak najpierw sprawdzic zbierznosc /?? nie wiem jaka przygode miales ale moze tyle wystarczy ;]
  
 
ale luz jest napewno,wiec robienie zbierznosci przed wymianą sworznia da coś?
  
 
... tesh miałem luz na stworzniu ... jush miałem z Sebą wymieniać... a okazało się że stworzeń w zwrotnicy był za słobo skrecony i sie tłukł .....
  
 
Cytat:
2005-11-21 21:16:44, escortdriver pisze:
ale luz jest napewno,wiec robienie zbierznosci przed wymianą sworznia da coś?



Nic nie da.Kup nowy sworzen w podrobie ( ok 30-40 zl) i bedziesz mial juz sruby w komplecie.Albo jesli ten jest dobry kup mocne sruby np 8.8 i skrec to i juz.I dopiero wtedy sprawdz zbieznosc.