| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-11-22 19:34:53 Czy glowica byla planowana? Nie ma jakiegos mikropeknicia? |
wer1207 Escort mk7 Lublin/Warszawa | 2005-11-22 19:55:26 a jesli mozna to j mam pytanie do pytania:
ile taki remont sie ceni, ile za czesci? z tego co wiem glowica musi byc cholernie rowna (plaska). "W przypadku stwierdzenia niepłaskości o wartości wiekszej niż 0,15 mm jest możliwa naprawa dolnej płaszczyzny głowicy - maksymalna głębokość obróbki wynosi 0,30 mm pod warunkiem zachowania minimalnej głębokości komór spalania po obróbce (...)" tak czy inaczej dla mnie to za ciekawie nie wyglada, ale mam nadzieje ze zapomnial tylko czegos podlaczyc. lepiejzeby nie trzeba bylo znowu silnika rozbierac. |
mkosh Mondeo (był Escort) Radymno | 2005-11-22 20:16:13
Z tego co wiem to głowicy nie planował |
wer1207 Escort mk7 Lublin/Warszawa | 2005-11-22 20:58:52 wyglada na to ze cos od benzyny jest rypniete,
jesli na gazie jest ok. szukalbym w ukladzie zasilania b, jednym z wielu czujnikow, np polezenia przpustnicy. a moze cos jest podlaczone tylko nie laczy do konca. mozna jakim miernikiem przeleciec . |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-11-22 21:12:22
i w tym moze byc problem!! bo glowice, praktycznie po kazdym odkreceniu powinno sie planowac!! bo sie ona poprostu minimalnie odkrztałca podczas odkrecania!! |
Snakeee Nissan Primera P11 GT Warszawa | 2005-11-22 21:18:56 A czy oprocz tego ze przybywa oleju, zauwazyles ze ubywa plynu w ukl. chlodzenia ?? Najprawdopodobniej glowica jest peknieta i do oleju dostje sie plyn chlodniczy. [ wiadomość edytowana przez: Snakeee dnia 2005-11-22 21:29:17 ] |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-22 21:26:34
hmm..?.......a znasz kogoś kto tak robi? |
wer1207 Escort mk7 Lublin/Warszawa | 2005-11-22 21:30:54 cos mi swita ze:
jesli woda dostawala by sie do oleju to olej by zmienil kolor na siny. to raczej latwo poznac. |
Raven Sympatyk FEFK Suzuki Grand Vitara Jaworze | 2005-11-22 21:36:29 Jak na mój gust to głowica powinna być splanowana przed założeniem, tym bardziej że jeśli była odkręcana bo silnik był w kiepskim stanie.
Jesli przybywa oleju to musi ubywać jakiegoś innego płynu, trzeba to sprawdzić. Stawiam na głowicę. |
Snakeee Nissan Primera P11 GT Warszawa | 2005-11-23 11:00:12 No nie ma innej opcji...jesli oleju przybywa tzn. ze musi do niego dostawac sie inna ciecz.... moze byc albo plyn chodzacy albo paliwo nic innego...paliwo odpada wiec zostaje plyn. |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-11-23 11:44:34
znam!! kazdy mechanik tak mowi, ze po odkreceniu glowicy trzeba ja planowac!! chyba, ze tam sie pare dni temu ja planowalo i zakladalo i trzeba z jakiegos powodu ja zdjąc to tam juz nie trzeba wtedy planowac. |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2005-11-23 12:18:45
ja też znam ![]() |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-23 16:10:13 ..no to znamy różnych mechaników, według mojej wiedzy i doświadczeń zdobytych w różnych warsztatach powodem planowania głowicy jest sklasyfilowanie jej do takiego zabiegu. A planowanie "bo była zdjęta" to dla mnie egzotyka
Wątek tyczy silnika benzynowego ale dla porównania w np. dieslach często producenci zabraniają planowania głowic....a skutki łamania takich zakazów widywałem juz poodbijane na tłokach. Ale widać co kraj to obyczaj. |