| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Jasiek6 Lublin | 2005-11-18 21:04:08 a moze poprostu płynu jest mało |
mn81 wrocław | 2005-11-18 21:54:03 plyn jest dobra ilosc i wlasnie nie wiem co moze byc wiem ze dwie rury za termostatem ktore ida w strone kabiny sa cieple |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-11-18 22:13:29 a moze poprostu nagrzewnica do wymiany nie samym termostatem ciepło żyje ![]() |
COYOTE-25 Escort MK VII 1,6 90 ... Zielona Góra #1096 | 2005-11-19 04:10:14 sam niee wiem konkretnie co jest przyczyna, u mnie jest tak,,,na poczatku leci cieple powietrze w tempie szalonym,,,tzn,,,silny strumien powiewu,,,po chwili,,,oslabnie i tak do wylaczenia czy tam,,,zatrzymania auta!! wkurza mnie to juz,, bo ZIMNO nieraz jest !! |
zlapmnie Wir liben autos wieliczka / pawlikowice | 2005-11-19 12:44:44 Ale za prędkość przepływu to odpowiada dmuchawa. Chyba, że źle odczytuję co miałeś na myśli. |
docencik różnie, ale zawsze F ... Łódź | 2005-11-21 23:48:20 escort nie ma elektrozaworu nagrzewnicy. ciepło-zimno regulowane jest klapami. |
Janek-RS Black Cat & Galaktyka Warszawa i okolice | 2005-11-22 00:13:59 To jest klasyczny problem......jeżeli auto jest zgazowane.....parownik jest połączony między blokiem silnika a nagrzewnicą,przy niskich temperaturach płyn jest szybko zchłodzony i do nagrzewnicy leci chłodna woda.....Wiem to bardzo dokładnie bo już przerabiałem ten problem w Mk 3,4 i pierwszym RS-ie (Mk6)
Przed montażem Lpg grzało jak ta lala.....po zgazowaniu marzłem w aucie. |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-11-22 00:44:03
Musiales trafic na kiepskich gazownikow :/ W dwoch escortach zadnych problemow z nagrzeawaniem po zalozeniu LPG. |
Janek-RS Black Cat & Galaktyka Warszawa i okolice | 2005-11-22 09:15:53
no...nie był bym taki pewny.... Sprawdz na postoju..... jak przytrzymasz przez chwilę obroty na 3000obr. czy po chwili nie leci cieplejsze powietrze..... Jeżeli tak to wiem co piszę... |
Tazz Escort Driver mdo v6 , cougar v6 Warszawa | 2005-11-22 09:31:30 surec masz racje ze latwo to mozna sprawdzic, tylko co do powierzchni to sie nie zgodze, bo nie tylko powierzchnia ma tutaj znaczenie. Roznica temperatur jest bardzo istotna, to ze z chlodnicy woda ma ok 85 stopni ok ale gaz w stanie cieklym jaka ma temp. ?? Nie wiem dokladnie ale sadze ze grubo ponizej zera, w wyniku czego spadek ciepla jest bardzo znaczny |
Janek-RS Black Cat & Galaktyka Warszawa i okolice | 2005-11-22 09:35:51 Z tym że auto słabo grzeje na wolnych obrotach ,natomiast jak jest w czasie jazdy to pompa wodna kręci się szybciej i obiek wody w układzie jest szybszy....stary nie kłuć się ze mną bo w sumie miałem już parę samochodów i każdym jednym miałem ten problem....Więc wiem co pisze
W tej chwili mam zgazowane Mondeo na wielopunkcie i problem jest bardzo podobny..... |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2005-11-22 09:49:03 Po części zgadzam się z przedmówcami, choć moje poprzednie 3 auta przeczą temu. Mój Essi nagrzewa się w 7 minut i po przerzuceniu na gaz nie zauważam znacznego spadku ciepła. Po kolejnych 5 minutach jazdy w temp około zera muszę zmniejszyć pokrętłem ciepło, bo nie idzie wytrzymać. Możliwe, że nie jest to normalne...Dodam, że mam nową chłodnicę, nagrzewnicę, płyn, termostat (wszystko raczej z górnej półki). |
Janek-RS Black Cat & Galaktyka Warszawa i okolice | 2005-11-22 09:54:19 A ja mam Mondeo z 2003r....czy to jest stary samochód???
Mam już wymieniać chłodnicę nagrzewnicę i termostat??? |