| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
leszekjaromin HF MEMBER jaworzno | 2005-10-15 19:13:07 pilnie potrzebuje w miare dokładnego opisu jak odłączyć fabryczny immobilizer w accencie silnik 1.3 rok produkcji 200 |
zyziowaty HF MEMBER Accent 5d 1.3 GLS '97 Lublin | 2005-11-19 19:22:02 Przybliż problem - brak kluczyka? |
Bolls_no1 HF MEMBER Hyundai Sonata 2,5 V6 Włocławek | 2005-11-20 22:35:56 A zdarzyło się, że w czasie jazdy silnik zgasnąl, lub nastąpiły chwilowe przerwy w pracy silnika w trakcie jazdy ? |
bartis HF MEMBER Hyundai Accent Rybczewice | 2005-11-21 22:06:33 A nosisz czasami kluczyki od swojego autka w kieszeni razem z telefonem komórkowym?? Komórka rozmegnesowuje ci kluczyk i musisz awaryjnie uruchamiać samochód. tzn 3 przekręcenia kluczykiem od pozycji lock do ACC i wtedy bez problemów uruchamiasz autko. ale można tak tylko 10 razy!!!!!!!!!! nie noś kluczyków razem z komórka i będzie wszystko ok. u mnie też tak łypało dopóki elektryk nie wyjaśnił mi tego-ale nie w ASO. w aso chcieli wymienić mi immobilajzer idiioci. teraz komórke nosze w jednej kieszeni a kluczyki w drugiej i wszystko jest OK |
zyziowaty HF MEMBER Accent 5d 1.3 GLS '97 Lublin | 2005-11-22 23:34:49 Odłączenie fabrycznego immobilisera jest dosyć trudne (chyba że jest to fachowiec od eksportu na wschód )) - po przekręceniu kluczyka w stacyjce, cewka (w stacyjce) ładuje kondensator w kluczyku - kluczyk przekazuje radiowo wcześniej zaprogramowany 4-ro cyfrowy kod do cewki, będącej jednocześnie anteną odbiorczą modułu immobilisera (ICM). Moduł ICM porównuje otrzymany kod z zapisanym w pamięci (co ciekawsze - da się go zapisać jeden raz przy programowaniu kluczyków) - dalej przekazuje informacje do sterownika wtrysku (tzw. "komputera") czy ma zezwolić na start silnika - ECM zazwyczaj wyłącza pracę cewek wysokiego napięcia w przypadku odmowy. Najprawdopodobniej obejściem mogło by być zwarcie wejścia i wyjścia sygnału do sterownika immobilisera - kwestia, czy są zgodne? Serwisy w przypadku zagubienia kluczyków ratują się wymianą modułu ICM, powtórnym jego zaprogramowaniu i oczywiście wymianą stacyjki (o wkładkach w drzwiach nie wspominając).
pzdr Zyzio |
zyziowaty HF MEMBER Accent 5d 1.3 GLS '97 Lublin | 2005-11-23 00:02:01 Odłączenie fabrycznego immobilisera jest dosyć trudne (chyba że jest to fachowiec od eksportu na wschód )) - po przekręceniu kluczyka w stacyjce, cewka (w stacyjce) ładuje kondensator w kluczyku - kluczyk przekazuje radiowo wcześniej zaprogramowany 4-ro cyfrowy kod do cewki, będącej jednocześnie anteną odbiorczą modułu immobilisera (ICM). Moduł ICM porównuje otrzymany kod z zapisanym w pamięci (co ciekawsze - da się go zapisać jeden raz przy programowaniu kluczyków) - dalej przekazuje informacje do sterownika wtrysku (tzw. "komputera") czy ma zezwolić na start silnika - ECM zazwyczaj wyłącza pracę cewek wysokiego napięcia w przypadku odmowy. Najprawdopodobniej obejściem mogło by być zwarcie wejścia i wyjścia sygnału do sterownika immobilisera - kwestia, czy są zgodne? Serwisy w przypadku zagubienia kluczyków ratują się wymianą modułu ICM, powtórnym jego zaprogramowaniu i oczywiście wymianą stacyjki (o wkładkach w drzwiach nie wspominając).
pzdr Zyzio |