Jakis czujnik i urwane kabelki...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na poczatek wypadalo by sie przywitac, jako ze jest to moj pierwszy post nie liczac ogloszenia, a wiec WITAM!

a teraz do rzeczy:
mam RSa '92 i z samego przodu, z prawej strony (od pasarzera) od dolu, zaraz za chlodnica (ale nie w chlodnicy) jest jakis czujnik, od ktorego mam urwane kabelki... sa one w kolorze brazowym i brazowo-niebieskim...
Wie ktos od czego to jest? czy wazna jest biegunowosc tych kabli? i czy jak podlacze na odwrot to cos sie zepsuc moze?... i wogole jak rozpoznac czy to cos dziala czy nie?

troche tego duzo tych pytan ale nie chce podlaczac na chama...

jutro postaram sie wrzucic fote tego ustrojstwa
  
 
a najlepiej jakby ktos mogl sprawdzic jak ma podlaczone te kabelki we wtyczce.. kable sa dwa, byly w czarnym gumowym przewodzie.
wtyczka jest tak skontruowana ze nia da sie wlorzyc jej odwrotnie, wiec wnioskuje ze jest znaczenie ktory kabel do ktorego styku podlaczymy
  
 
a może jakies zdjęcie wstawisz ?? bo nie wiadomo za bardzo o co chodzi
  
 
widze ze nikt nie wie mam fotke, robiona oczywiscie od przodu, aparat wlorzony delikatnie pod zderzak, na szerokosci pomiedzy tablica a lampami, po stronie pasarzera, u gory widac kawalek chlodnicy, delikwent to to cos fioletowo-rozowe... te dwa kabelki to wlasnie od tego czujnika czy tam czegos, do fotki zdjalem z tego wtyczke, z ktorej to urwaly sie owe kabelki...

moze teraz ktos bedzie wiedzial albo przynajmniej zerknie pod spod swojego RSa i powie mi ktory kabelek to korego styku... jak nie to bede probowal jak popadnie, tylko nawet nei wiem jak sprawdzic czy to cos dziala... ehh

  
 
a ten czujnik gdzie jest wkręcony , czy aby nie przypadkiem w przewód wodny z chłodnicy?? jeśli tak to jest to jakiś czujnik temp.
  
 
hej ten czujnik na zdjeciu jest od ukladu wspomagania a co do koloru kabelkow i kolejnosci to musi ktos sie wypowiedzic co ma RS


  
 
Cytat:
2005-11-23 06:45:19, zeberko pisze:
hej ten czujnik na zdjeciu jest od ukladu wspomagania a co do koloru kabelkow i kolejnosci to musi ktos sie wypowiedzic co ma RS



no to by może i pasowało że jest od ciśnienia w układzie wspomagania, jeśli tak to można go podłączyć byle jak, w ten czujnik to zwykły styk zwarty albo rozwarty , jak pojawia się ciśnienie to styk się zwiera albo rozwiera i komp podaje większą dawkę paliwa
  
 
przyjrzalem sie w kanale, od chlodzenia to to nie jest napewno, a wyglada jakby wlasnie byl na ukladzie wspomagania, zrestza mozlwie bo przy skrecaniu w miejscu spadaja mi dosc sporo obroty...
dzieki wielkie, dzisiaj podlacze
  
 
heheh, mam tak samo urwane

tyle że u mnie z obrotami się nic nie dzieje i tak sobie jeżdżę
  
 
ja tez tak sobie jezdzilem ale nie lubie jak cos jest nie tak;p
pozatym tak jak mowilem przy kreceniu w miejscu na wolnych obrotach bylo widac roznice, zwlaszcza przy mocnym skrecie, teraz jest lepiej, obroty ma stabilniejsze