| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() rafalik Miłośnik FSO FIAT 125p Wołomin | 2005-11-24 21:20:44 1 GRUDNIA ODBIERAM SŁUŻBOWY SAMOCHÓD RENAULT MEGANE SEDAN NOWY Z SALONU Z SYSTEMEM ABS KTÓREGO NIEMOŻNA WYŁĄCZYĆ MÓJ PROBLEM JEST GŁUPI ALE NIGDY NIE JEZDZIŁEM Z ABS PODOBNO JEST RÓŻNICA JEŚLI MÓGŁBY MI KTOŚ NAPISAĆ JAKA TO BYŁ BYM WDZIĘCZNY. [ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2005-11-25 00:24:16 ] [ powód edycji: orto ] |
![]() Ziaro Seicento, BMW E-34 5 ... Sosnowiec | 2005-11-24 21:26:09 Mam teraz ABS w BMW, przy gwałtownym hamowaniu masz uczucie jakby urwało sie koło,pedał gwałtownie pulsuje i słychać jak otwieraja sie jakies zaworki w ABSie |
Konrad Miłośnik FSO MB 190 Warszawa | 2005-11-24 21:26:52 Kwestia formalna:
Nie pisz WIELKIMI literami ! Może oznaczać to że krzyczysz. Używaj słownika albo Worda ! Gratuluje służbówki. Współczuje bo Renault. Nie wiem o co Ci chodzi dokładnie, ale różnica z jazdą z ABS jest taka że jak ostro hamujesz (np. przed przeszkodą) to w aucie z ABS najlepiej jest wcisnąć pedał na maksa, kręcić fajerą i pozwolić ABS-owi robić swoje. Pozatym ABS potrafi zaszaleć, zgłupieć i na lekkim piasku możesz wjechać w płot bo zamiast zablokować koła i wgryźć się w asfalt ABS puści autko wolno |
![]() rafalik Miłośnik FSO FIAT 125p Wołomin | 2005-11-24 21:27:13
A jak chamuje sie normalnie to też pedał pulsuje? |
![]() rafalik Miłośnik FSO FIAT 125p Wołomin | 2005-11-24 21:30:26 Dzieki bo jade z Prezesem odebrać go i głupi było by się zle zaprezentować jak z nim bede jechał a niebede wiedział co sie dzieje z pedałem chamulca.
DZIĘKI!!!! |
Qbk Miłośnik FSO - Warszawa | 2005-11-24 21:42:41 A jak już dowieziesz prezesa na miejsce i bedziesz mial samochod tylko dla siebie to radzę Ci znajdź jakiś placyk (może jakiś parking pod supermarketem, czy cuśw tym stylu i potrenuj hamowanie z ABSem... |
Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-11-24 21:55:58 I jeszcze kwestia formalna....Hamulec, a nie chamulec.
A co do ABS, to niestety w normalnych autkach jest na śliskim dość denerwujący. Natomiast w autkach typu Impreza, albo Misiek EVO, ten systemik pozwala na lekkie blokowanie się kół, przez co nie ma takich jazd na luźnej nawierzchni
I pamiętaj. Jak hamujesz z absem awaryjnie, to ciśnij ile się da i nie odpuszczaj. ABS zrobi to za Ciebie. |
PLUS98 Miłośnik FSO POLONEZ CARO+ 1.6 GLI WRZEŚNIA | 2005-11-24 22:08:00 Ja jeżdżę Renault Megane od pół roku i w normalnej eksploatacji nie zauważysz działania ABS włącza się dość późno i przy eksyremalnym hamowaniu ale wtedy włącza się również "asystent hamowania". I gratuluję Ci że, będziesz mógł podróżować liderem w dziedzinie bezpieczeństwa czynnyego i biernego. Reszta misi jeszcze dużo popracować nad swoimi wynikmi. |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-11-24 22:14:29
ja pierdykam ale błędy sadzisz... ABS włącza się tylko przy gwałtownym hamowaniu. To mechanizm który zapobiega blokowaniu się kół podczas hamowania. Polecam lekture jak umiesz troche angielski to zrozumiesz |
profil-usunięty | 2005-11-24 22:25:56
I pamiętaj, jak hamujesz z ABSem, to nie hamuj awaryjnie tylko odpowiednio wcześniej hamuj z wyczuciem, bo ktoś jadący za Tobą może tego gówna nie mieć i nie dasz mu szansy by Ci w dupę nie wjechał. |
MolibdenFSO Miłośnik FSO Śl | 2005-11-24 22:58:15
Z Renault to dużo zależy od tego jak trafisz np: mój tata ma służbową Lagunę II i wszystko jest w porządku po 200 000 km, ale z naszą prywatną Laguną już nie jest tak dobrze... Choć po dwóch cewkach zapłonowycz na razie jest spokój. |
Ambrosios Miłośnik FSO Warszawa | 2005-11-24 23:26:36
Te cewki zaplonowe Sagema to juz slynne sa Pisali nawet o nich w magazynie "Auto po gwarancji", zeby od razu sobie wymienic wszystkie, bo jak poleci komputer to niewesolo bedzie. Bezawaryjne cewki to Beru lub Denso. Druga bolaczka to umieszczenie komputera tuz obok lewego przedniego kola na dole. W ten sposob tez go mozna zalatwic, chyba ze ktos sobie przymocuje wczesniej oslone od spodu. Zaleta za to jest spalanie... Pamietam jak w trakcie wycieczki z kolegami do Niemiec 16zaworowa 100konna Renowka MeganeII 1,6 spalila srednio 8l/100km, a minimalne zuzycie wynioslo 5,7 litra przy 4 ciezkich facetach na pokladzie
|
PLUS98 Miłośnik FSO POLONEZ CARO+ 1.6 GLI WRZEŚNIA | 2005-11-24 23:39:41 moje 1.5 DCI jeszcze nie przekroczyła na dystansie 10kkm spalania 4.2l/100km |
Konrad Miłośnik FSO MB 190 Warszawa | 2005-11-25 00:49:25
Albo jaki model wybierzesz. Ja mam nieszczęście jeździć w pracy Renault Kangoo 1.2 16V. Tak, tak! 1.2 w tak dużym aucie. Szybko zaczęła zapalać się kontrolka poduszki i SERV... 24h w serwisie i doszli... złączka pod siedzeniem nie kontaktuje. -typowa usterka. Druga typowa usterka dla tego auta to potencjometr gazu a dokładniej złączka gdzieś przy nim. Miałem to nieszczęście że trafiła mi się ta awaria w połowie drogi do Elbląga. Postój w najbliższym barze -> Laweta -> Samochód zastępczy -> Scenic podwyższony był super w porównaniu z Kangorem.Chcieli dać Meganke ale obśmiałem Pana z wypożyczalni samochodów i się zreflektował jak mu powiedziałem że mam 300 kg stali nierdzewnej z tyłu
Ale Assistance perfect działa
Jak widać elektryka niskiego i wysokiego napięcia nie jest ich mocną stroną. Ale fotele mają zajebiste. Wróciłem kiedyś tym Kangoorem z Frankfurtu nad Mennem i mógłbym dalej jeszcze jechać, ale dojechałem do domu . Spalanie Kangoo - w mieście 11 l/100km !!!!! Trasa:
Warszawa - Frankfurt - 9.5 L/100km Frankfurt - Warszawa -8.5 L/100km Styl jazdy taki sam więc widać różnice w jakości paliwa. Ostatnio jeździłem Modusem. Fantastyczne autko. Fajne jest doświetlanie zakrętów. Skręca się lekko kierownice i po wewnętrznej stronie przedniej lampy, pod kątem ok. 75 stopni, łagodnie zapala się lampka, potem łagodnie sobie gaśnie jak prostujemy koła. 1.5 DCI dawał sobie z nim dobrze rade, ale lepiej zapierdzielał (to dobre określenie) dieselek 1.4 w Suzuki Lianie. |
Konrad Miłośnik FSO MB 190 Warszawa | 2005-11-25 00:53:31
A w czym masz to 1.5 DCI ? W skuterze ?
Może masz legitymacje emeryta ? To by wiele tłumaczyło.
W Modusie nie potrafiłem zejść poniżej 7l/100km, ale gaz miałem prawie cały czas do oporu ![]() |
![]() rafalik Miłośnik FSO FIAT 125p Wołomin | 2005-11-25 20:29:45 Dzięki wszystkim.
Ja będe miał wersje SEDAN z 1,5DCI zobaczymy jak sie bedzie nim jezdzic. Pozdrawiam |
vazyl Miłośnik FSO Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2005-11-25 21:27:30 Będziesz miał najlepsze auto z możliwych na rynku. To auto SŁUŻBOWE. Wjedzie na każdy krawężnik, przewiezie wszystko w każdej ilości, spali każdą ilość paliwa i zniesie każdą prędkość na dowolnym dystansie.
Wcale bym się nie zdziwił gdyby ten "emeryt" wydawał o połowe mniej na stacji paliw niż Ty |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2005-11-25 21:29:33
Slabszy, czy mocniejszy, bo 1,5DCI wystepuje w dwoch opcjach (bodajze 75KM i cos kolo 100KM)? A ABSu nie musisz sie obawiac. Tak, jak pisal QBK - pocwicz sobie jazde z tym wynalazkiem - na 100% Ci to pomoze. W Renault nie podoba mi sie to, ze komp zamyka przepustnice podczas hamowania - nie pozwala to na stosowanie techniki hamowania lewa noga. Lipa, ale wszystkie auta z VAG tez to niestety maja. |