Uszczelka pod głowicą 525 TDS

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ile może kosztować wymiana, gdzieś w Warszawie w miare tanio ?
Jeśli olej cieknie od strony rozrządu to czy to jest napewno wina uszczelki pod głowicą ? (mechanik tak stwierdził i krzyknął 1500 PLN), niewiem czy mnie nie wkręca. Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie to proszę o pomoc. Dodam że głowica była wymieniana u niemców na fabrycznie nowa, może coś żle złożyli ?
  
 
Ja bym spróbował dokręcić(w innym mieście)!
  
 
1500 zl ?? jakis poje.... skur........ h.... mu w dupe. A co do robocizny to gora 500 zl za wymiane uszczelki, lepiej ja wymien !!
  
 
Ostatnio zapłaciłem u tego samego 1200 PLN za uszczelke w Oplu.
Też mi sie wydaje że wkręca bo nawet 200 uszczelka, 100 planowanie głowicy i za co reszta ?? Może bym ją sam dokręcił, ale się boje że może pęc (niestety nie posiadam klucza dynamometrycznego). W sumie na moje oko to nie jestem tak całkiem pewny że to akurat stamtąd leci, może spod jakiejs innej uszczelki. Może mi podpowiecie gdzie spojrzeć, lub od czego zacząć. Powiem szczerze że mam już dość mechaników bo każdy ma inną teorię.
  
 
na wałku rozrzadu jest zimering. moze on poszedl. koszt ok 40zl. to wlasciwie mozna samemu zrobic. jesli masz czas i ochote. jak nie to kazdy mechanik powinien to zrobic za pare groszy. pozdro ps. ale w dalszym ciagu nikt ie odpowiedzial na moje pytanie o czujnik polozenia walu korbowego.
  
 
Mogę Ci pomóc w temacie,jeśli jesteś z Wawy. skontaktuj sie na priv ze mna albo gg 6096449
  
 
Po pierwsze jakby glowica nie byla dokrecona to zaraz by wydmuchalo uszczelke bo tam panuje cisnienie, woda zmieszala by sie z olejem, wiec nie wieze ze to z tamtad leci!!! Po drugie uszczelka do bmw to kosz 120-150 zl bardzo dobre firmy + 50-60 zl planowanie!!! Plus max 400 zl robocizna!! Jak wy mozecie placic tyle za robote !!!Przyjmujac najwieksze kwoty czyli 150 + 60 + 400 = 610 zl .... .ladnie placiliscie 600 zl dawaliscie na tace
  
 
Cytat:
Po pierwsze jakby glowica nie byla dokrecona to zaraz by wydmuchalo uszczelke bo tam panuje cisnienie, woda zmieszala by sie z olejem, wiec nie wieze ze to z tamtad leci!!!


A własnie ze moze ciec z pod uszczelki.Wystarczy ze zbyt mała siła była przykręcona.Zaleca sie nawet dociagnięcie uszczelki po jakims czasie od jej założenia aby uniknąć takich incydentów.Uszczelka przez ten czas sie ułozy i własnie te"panujące ciśnienie"może spowodować ze olej bedzie sie sączył z pod uszczelki.A woda nie musi sie znaleść wcale w oleju jeżeli w tym miejscu co cieknie olej nie znajduje się kanał wodny.
  
 
Cytat:
2005-11-22 13:46:11, jarek270582 pisze:
A własnie ze moze ciec z pod uszczelki.Wystarczy ze zbyt mała siła była przykręcona.Zaleca sie nawet dociagnięcie uszczelki po jakims czasie od jej założenia aby uniknąć takich incydentów.Uszczelka przez ten czas sie ułozy i własnie te"panujące ciśnienie"może spowodować ze olej bedzie sie sączył z pod uszczelki.A woda nie musi sie znaleść wcale w oleju jeżeli w tym miejscu co cieknie olej nie znajduje się kanał wodny.


Też to miałem na myśli,ponieważ kiedyś miałem podobny przypadek.Po dokręceniu głowicy już się olej nie sączył!
  
 
jarek270582 ma racje. po jakims czasie zaleca sie dokrecic glowice. slyszalem ze o ok 45stopni trzeba dokrecic. jak u siebie robilem to dokrecilem i teraz po 20000km nawet przy mieszaniu do 6tys nie ani kropelki oleju na zewnątrz. wiec spróbuj troche dokrecic i zobaczymy co dalej. pozdro
  
 
Beemki nie lubią wysokiej temperatury a tak może się skończyć przez walniętą uszczelkę. Co do cennika to ja jak wymienialem uszczelkę to zapłaciłem 1600zł Ale same części kosztowały z 1000, - jedyna po za głowicą to była kopułka 100zł. A tak to uszczelka ok 200, planowanie głowicy (+zarysowanie na 1cylindrze itp) jakieś 500zł i jeszcze jakieś uszczelniacze na zawory czy cuś Co prawda było to w 735 E32 (benzyna) więc nie wiem jak to się ma do diesla ale chyba głowica podobna. Tak czy siak robocizna ok 400-600zł
  
 
Cytat:
(+zarysowanie na 1cylindrze itp)


Porysowany cilinder to jest juz "ciężka operacja"trzeba rozebrać silnik i szlif cylindra.A to już inne koszty!
  
 
co wy pirdolicie jakie dokręcanie głowicy po przebiegu zakłada sie nowe śróby dokreca sie tak jak producent przewidział (serwisówka) koniec i kropka.
  
 
Cytat:
2005-11-22 22:19:06, hz10 pisze:
co wy pirdolicie jakie dokręcanie głowicy po przebiegu zakłada sie nowe śróby dokreca sie tak jak producent przewidział (serwisówka) koniec i kropka.



To teoria,pokaż mi prywatny warsztat który przy wymianie uszczelki p.głowicą wymienia śruby?Procedura naprawy tego wymaga,a ciekaw jestem czy ktos wie dlaczego wymienia sie śruby mocujące głowicę? Dlatego ciągle się mówi o dokręcaniu głowicy bo nikt o śrubach nie ma pojęcia!I tu się z Tobą zgadzam.
  
 
Cytat:
2005-11-22 22:19:06, hz10 pisze:
co wy pirdolicie jakie dokręcanie głowicy po przebiegu zakłada sie nowe śróby dokreca sie tak jak producent przewidział (serwisówka) koniec i kropka.



nie wiem hz10 jak u Ciebie,ale u mnie po wymianie uszczelki(po 1000km) kazali przyjechac na dokrecenie przerabialem to dwa razy...

pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: Ghost_24 dnia 2005-11-23 00:57:08 ]
  
 
Cytat:
To teoria,pokaż mi prywatny warsztat który przy wymianie uszczelki p.głowicą wymienia śruby?

ja ja ja pozatym jak klijent przyjeżdża to mówie od razu że musi być wymiana śrób jeżeli nie to niech jedzie gdzie indziej. a nauczyło mnie tego doświadczenie gdy dokręcałemn stare śróby i dwa razy mi pękła od drugiego razu nigdy nie założyłem starych śrób. co do dociągania to owszem są modele silników w których sie to robi np.vw 1.6d ale w bmw z tego co pamiętam to sie tego nie robi