Jakie zabezpieczenia ma ROZRUSZNIK MKV CVH CFI?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie! Nie mogę znaleźć jakie zabezpieczenia (np. w wypadku zwarcia) ma rozrusznik (bezpiecznik lub przekaźnik). Spory prad przecież płynie podczas uruchamiania silnika, więc jakieś zabezpieczenie musi mieć? Co się dzieje kiedy rozrusznik ma zwarcie? Akumulator poszedłby z dymem
  
 
??
  
 
kiedys slyszalem ze zabezpieczenia rozrusznika jest to kabel ktory idzie z akumlatora
  
 
Jeszcze nigdy nie widziałem takowego zabezpieczenia, a łatwo by sie nie schował bezpiecznik, bądż przekażnik przenoszący taki duży prąd.
Szczerze mówiąc to wogóle pierwszy raz o czymś takim słyszę.
  
 
Tylko nie mów że zjarałeś rozrusznik Zobacz na krótko czy chodzi...Sprawdz przekaźnik może właśnie Ci padł
  
 
Nie ma zadnych zabezpieczen na rozruszniku. Tez nigdy o czyms takim nie slyszalem. Jak sie zrobi zwarcie to akumulator szlag trafi. (zagotuje sie elektrolit i powykrzywiaja plyty).
  
 
Cytat:
2005-11-27 21:17:29, kinmaj1 pisze:
Nie ma zadnych zabezpieczen na rozruszniku. Tez nigdy o czyms takim nie slyszalem. Jak sie zrobi zwarcie to akumulator szlag trafi. (zagotuje sie elektrolit i powykrzywiaja plyty).



...szczerze mówiąć trochę dziwne mi się to wydaje! Pomjając źródło zasilania (akumulator), nie chce mi się wierzyć, żeby taki duży prąd, jakim jest prąd rozruchowy płynął bezpośrednio z mikroprzełącznika w stacyjce (z punktu widzenia fizyki, to niemożliwe). Musi być zatem jakiś przekaźnik, który pośredniczy w tak prozaicznej czynności jak rozruch silnika...!!!
  
 
Cytat:
2005-11-28 11:51:08, edis4 pisze:
...szczerze mówiąć trochę dziwne mi się to wydaje! Pomjając źródło zasilania (akumulator), nie chce mi się wierzyć, żeby taki duży prąd, jakim jest prąd rozruchowy płynął bezpośrednio z mikroprzełącznika w stacyjce (z punktu widzenia fizyki, to niemożliwe). Musi być zatem jakiś przekaźnik, który pośredniczy w tak prozaicznej czynności jak rozruch silnika...!!!



bo nie płynie stacyjką sterujesz jedynie rozrusznikiem, zuważ że do rozrusznika idą dwa grube przewody, i dwa Cienkie. Grube zasilają rozrusznik a cienkie nim sterują. Zasilanie jako takie jest podłączone do niego na stałe. a na cienkich po drodze od stacyjki jest przekażnik. u mnie czarny...odrazu poznasz który w skrzynce bezpiecników bo ma piny większe niż w innych przekażnikach.
  
 
Cytat:
2005-11-28 12:03:39, masterostry pisze:
bo nie płynie stacyjką sterujesz jedynie rozrusznikiem, zuważ że do rozrusznika idą dwa grube przewody, i dwa Cienkie. Grube zasilają rozrusznik a cienkie nim sterują. Zasilanie jako takie jest podłączone do niego na stałe. a na cienkich po drodze od stacyjki jest przekażnik. u mnie czarny...odrazu poznasz który w skrzynce bezpiecników bo ma piny większe niż w innych przekażnikach.



....oo...to już coś Dla ścisłości: u mnie rzeczwywiście są dwa przewody zasilające i jeden (cienki)! Właśnie chodziło mi o przekaźnik - czy takowy jest..i jest