Excel: LPG i szarpanie...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Od lipca jestem posiadaczem Hyundai Excel 1.5i '92 r. i mam taki problem:
1. Mam instalację LPG z którą nie mam problemów, ale nie jeździ na benzynie, przeczytałam już na forum i wiem ze na 99 % pompa paliwa (nawiasem mówiąc było to sprawdzane i się potwierdza; nowa (używana) pompa w drodze )
2. Jadac samochodem i puszczając nogę z gazu w celu zwolnienia silnik zaczyna szarpać. Raczej nie jest to normalne . Czy macie jakieś doświadczenia, wiedze na ten temat?


  
 
Witaj
Powodów szarpania może być kilka, w pierwszej kolejności sprawdź silniczek krokowy może wymagać czyszczenia lub co jest najgorsze będzie nadawał się do wymiany No i przede wszystkim przy LPG należy sprawdzić ew. wymienić filtr powietrza, gazu, świece, przewody wysokiego napięcia, oczywiście jeżeli tego jeszcze nie robiłaś a samochód ma spory przebieg na gazie i nie masz pewności że to było robione, jak będziesz wymieniać pompe to wymień też filtr paliwa.
Pozdrawiam i pisz o postępach.
  
 
Dzieki za info
Filtr paliwa był wymieniany na samym początku, resztę sprawdze/wymienie i oczywiście poinformuję o postępach.

Pozdrawiam
  
 
Witam!!!Ja sie z tym tez meczylem, wymienilem kable,swiece,kopułke i palec i nic!!!Ale wkoncu udalo mi sie to zrobic. Pewnie ci poszly kondensatory w ECU a umnie nawet sciezki zezarlo!Wymienilem sciezki do kupy poskladalem i chodzi lepiej niz na poczatku!!!Pozdro P.S tu masz linka jak to zrobic http://mitsubishifan.webpark.pl/index.html i muzisz uwazac bo jedne kondensatory sa lutowane z gory i dolu a jedne tylko z dolu
  
 
Witam

dzięki też to sprawdzę w przyszłym tygodniu i dam znać

Pozdrawiam
  
 
Witam
Wiec piszę o postępach:
1. Została wymieniona pompa paliwa- samochód jeżdzi na benzynie i co najważniesze odpala bez problemow. Niestety nie do konca bo samochód długo nie jezdził na benzynie i zawiesił się jeden wtrysk kolejny wydatek.
2. Został sprawdzony komputer wszystko jest ok
W najbliższym czasie planowana jest wymiana przewodów wysokiego napięcia i świec, oraz sprawdzenie silniczka krokowego ponieważ nie zbyt dobrze trzyma niskie obroty.

Na razie to wszystko pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-11-27 19:31:44, patii pisze:
....oraz sprawdzenie silniczka krokowego ponieważ nie zbyt dobrze trzyma niskie obroty...


jeśli masz pompę wspomagania kierownicy to przy sprawdzaniu silniczka krokowego proponuję odłączyć przewód od zaworka przy pompie, przy niesprawnym często silniczek głupieje w małym zakresie obrotów (to przykład z mego życia )