Escort MK7 [1.6 16V] Witam>Nowicjusz>Kilka Pytan

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie klubowicze. Jestem tutaj nowy i mam kilka pytan do serdecznych klubowiczow.
Na poczatek przedstawie swojego Escorta
Rocznik: 1995
Model : MK 7 Gal Sedan
Silnik : 1.6 16V 90 Konny

Samochod wydaje mi sie w stanie naprawde idealnym. Udokumentowany przebieg do 2007 roku w stacji forda z przebiegiem 140 tysiecy - wewnatrz czysty i zadbany ( przebieg jak najbardziej mozliwy - widac po kierownicy i skrzyni) Samochodem jezdzila 70 niemka - nauczycielka -jedyna wlascicielka pojazdu

Na wyposazeniu najprawdopodobniej bylo Radio wraz z calym systemem. Jednak zostal sam radio odbiornik 2002.
I tutaj wlasnie stawiam wam pytanie.
Chce podlaczyc glosniki z tylu - jednak - nie ma okablowania.
Szukalem pod tapicerka przy bagazniku - jednak nigdzie ich nie widze. Na poniedzialek bede mial kostke aby podlaczyc swoje radio.
Moze Wy wiecie gdzie one mogą być schowane ?

Ostatnio chcialem sprawdzic osiagi/troszkę go "odmulic"
180km/h bez przeszkod z zapasem gazu w podlodze ( ok.5 tysiecy obrotow)

Drugie pytanie powstaje przy 3 tysiacach obrotow. Z pod podwozia ( byc moze tlumik ) wydobywa sie "swist"podobny do tego z turbo sprezarek. Takie buczenie przy 3.tys wystepuje na kazdym biegu.
Jaka moze byc przyczyna ?
Wczesniej tego tak nie zauwazalem.

Z gory dziekuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam

Do Admina : Jesli zachodzi potrzeba przeniesienia tematu = prosze bardzo))

[ wiadomość edytowana przez: Lo-k dnia 2009-07-17 13:04:34 ]
  
 
Cytat:
2009-07-17 10:30:57, Lo-k pisze:
Witam serdecznie klubowicze. Jestem tutaj nowy i mam kilka pytan do serdecznych klubowiczow. Na poczatek przedstawie swojego Escorta Rocznik: 1995 Model : MK 7 Gal Sedan Silnik : 1.6 16V 90 Konny Samochod wydaje mi sie w stanie naprawde idealnym. Udokumentowany przebieg do 2007 roku w stacji forda z przebiegiem 140 tysiecy - wewnatrz czysty i zadbany ( przebieg jak najbardziej mozliwy - widac po kierownicy i skrzyni) Samochodem jezdzila 70 niemka - nauczycielka -jedyna wlascicielka pojazdu Na wyposazeniu najprawdopodobniej bylo Radio wraz z calym systemem. Jednak zostal sam radio odbiornik 2002. I tutaj wlasnie stawiam wam pytanie. Chce podlaczyc glosniki z tylu - jednak - nie ma okablowania. Szukalem pod tapicerka przy bagazniku - jednak nigdzie ich nie widze. Na poniedzialek bede mial kostke aby podlaczyc swoje radio. Moze Wy wiecie gdzie one mogą być schowane ? Ostatnio chcialem sprawdzic osiagi/troszkę go "odmulic" 180km/h bez przeszkod z zapasem gazu w podlodze ( ok.5 tysiecy obrotow) Drugie pytanie powstaje przy 3 tysiacach obrotow. Z pod podwozia ( byc moze tlumik ) wydobywa sie "swist"podobny do tego z turbo sprezarek. Takie buczenie przy 3.tys wystepuje na kazdym biegu. Jaka moze byc przyczyna ? Wczesniej tego tak nie zauwazalem. Z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Do Admina : Jesli zachodzi potrzeba przeniesienia tematu = prosze bardzo))



a ten dźwięk to nie jest przypadkiem taki "metaliczny" ? może kat jest rozsypany ?
  
 
Cytat:
2009-07-17 10:35:50, Asior pisze:
a ten dźwięk to nie jest przypadkiem taki "metaliczny" ? może kat jest rozsypany ?


Nie myslalem ze bedzie taka szybka odpowiedz. Dzieki.
No porownalem to do swistu sprezarki bo nie wiedzialem do czego. Na poczatku myslalem ze to jakby drgania tlumika.
Ale slowo metaliczny - pasuje tutaj jak ulal.
Ale tydzien temu robilem przeglad - nic nie wykazal

[ wiadomość edytowana przez: Lo-k dnia 2009-07-17 10:55:06 ]
  
 
Jedyna prośba to zmień tytuł wątku na zgodny ze regulaminem działu Pytania i odpowiedzi
  
 
ten dźwięk to coś jakby to: KLIK ??
  
 
Cytat:
2009-07-17 12:25:16, Asior pisze:
ten dźwięk to coś jakby to: KLIK ??



Zszedlem na dol i porownalem...Wydaje mi sie ze to kurcze raczej nie wiem - ocieranie sie metalowych elementow. Wystepuje to tylko jak juz wczesniej mowilem przy 3 tys. obrotow i wydaje mi sie ze poprostu czestotliwosc drgan porusza te metalowe elementy.
Moge oczywiscie sie mylic.
Co radzicie ?
Dzwiek wydobywa sie spod podwozia ( mniej wiecej przy przednich siedzeniach) czesci samochodu.
  
 
Zobacz czy żadna osłona wydechy nie dotyka do rury. U mnie, po przytarciu bebechami ma wiejskiej drodze, dzwoniło przy 2800 do 3200 obr. Niżej i wyżej cisza.
  
 
Dokładnie - ja jak na hopce przetarłem tłumikiem, to rozsypała mi się osłona termiczna między rurą a podłogą i obcierała o wydech.
Wywaliłem ją i cisza a było tak samo jak u ciebie - tylko w pewnym przedziale dźwięczało.
  
 
Też stawiam na osłonę termiczną. Miałem właśnie kiedyś taki przypadek. Od 3 do 3,5k obrotów miałem świst, potem cisza Trzeba wywalić, albo spróbować zamocować na nowo