MotoNews.pl
7 Strzały gazu (162816/26) - PT
  

Strzały gazu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam w ciagu ostaniego tyg i dzisiaj strzelił mi 3 razy gaz i tu problem po pierwszym strzale wymienilem swiece, przewody wn, kopułka, palec i lipa znowu 2 strzaly najgorsze to to ze po strzale auto swiruje na jakies 5 min przerywa powyzej 1500tys obr. na gazie i na benzynie nie chce jechac, co moze byc powodem tych wybuchow przez 4 lata uzytkowanie nie bylo zadnych strzałów
  
 
Cytat:
2006-10-18 23:24:08, maniakalny1983 pisze:
witam w ciagu ostaniego tyg i dzisiaj strzelił mi 3 razy gaz i tu problem po pierwszym strzale wymienilem swiece, przewody wn, kopułka, palec i lipa znowu 2 strzaly najgorsze to to ze po strzale auto swiruje na jakies 5 min przerywa powyzej 1500tys obr. na gazie i na benzynie nie chce jechac, co moze byc powodem tych wybuchow przez 4 lata uzytkowanie nie bylo zadnych strzałów



Chyba zatankowałeś Chu*owy gaz skoro wcześniej przez 4 lata było ok... A co z obudową filtra powietrza nie popękał ? Masz "gwizdki "? Musisz wyjeździć ten syf co zatankowałeś i pojechać na markową stacje
  
 
stacja zawsze jedna shell ,obudowa cala ma zalozone to zabezpieczenie przeciwybuchowe czy jakos tak dzisiaj przeglad calej instalacji zaplonowej oraz regulacja gazu , miesiac temu zostal zalozony nowy paronik moze cos sie poj....... mu jakby dam znac
  
 
panowie jezdzilem dzisiaj na benzynce i tu sie dopiero wk... to samo bez szczalu oczywiscie jade sobie nagle obrotomierz zaczal skakac a silnik pracowal rowno przy dodaniu gazu szarpal zapalila sie magiczna kontrolka check engine sprawdzam a tu kod 42 42 = Obwód elektronicznej regulacji zapłonu, teraz gdzie najpierw zagladnac ?? pod kopulke??
  
 
Cytat:
2006-10-19 13:45:42, maniakalny1983 pisze:
panowie jezdzilem dzisiaj na benzynce i tu sie dopiero wk... to samo bez szczalu oczywiscie jade sobie nagle obrotomierz zaczal skakac a silnik pracowal rowno przy dodaniu gazu szarpal zapalila sie magiczna kontrolka check engine sprawdzam a tu kod 42 42 = Obwód elektronicznej regulacji zapłonu, teraz gdzie najpierw zagladnac ?? pod kopulke??



1. cewka w aparacie zapłonowym
2. moduł zapłonowy (tamże)
  
 
panowie wczoraj wymienilem cewke impulsatora (30zl w ASO ZIELONA GORA) czas wymiany 20 min radiator od modulu dodatkowo wyczyscilem i posmarowalem pastą do procesorów przejechalem ok 80 km i nic wszystko cacy i mam nadzieje ze juz tak zostanie, poczytalem troszke to forum i doszedlem do wniosku zeby zaczac od najtanszej zeczy i najbardziej awaryjnej pozrdo for all