Problem z ręcznym...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktos kiedys naciagal linke od hamulca recznego bo prawdopodobnie mi sie zluzowala i musze cos z tym zrobic
  
 
No i w czym problem? odpinasz katalizator od srodkowego tłumika... opuszczasz wydech... dokrecasz srubke na lince... i wsio!
  
 
dzieki !! heheh
  
 
eeeeeeeeeeeee-zadnego katalizatora nietrzeba odpinać

Wystarczy odkręcić dwie śróbki z jednej strony osłony katalizatora-
(taki kawałek blachy który osłania katalizator od podwozia auta
zeby sie nienagrzewało)odginasz tą blache z jednej strony-i juz
masz dojscie-kluczk 13'

Wykonywałem tą operacje juz ze trzy razy i nigdy zadnego
problemu niebylo

Jedyny problem taki ze trzeba podniesc auto dosyc wysoko na
podnośniku żeby sie tam dostac i miec troche miejsca-
czym wyżej go podneisiesz-tym szybciej zrobisz..

Na fotce zaznaczone sa wlsnie te dwie srubki które trzeba odkrecic-
to chyba 9' albo 8'-ale ja to chyba kombinerkami odkrecalem
-łatwo schodzą



Image Hosted by ImageShack.us">

Powodzenia

[ wiadomość edytowana przez: tommi3737 dnia 2005-12-04 13:41:41 ]

[ wiadomość edytowana przez: tommi3737 dnia 2005-12-04 13:42:48 ]
  
 
Kurcze normalnie ja nigdy nic ne demontowałem aby naciągnąć ręczny. Z kanału klucz i naprzód.
  
 
Cytat:
2005-12-04 21:12:23, DENWER pisze:
Kurcze normalnie ja nigdy nic ne demontowałem aby naciągnąć ręczny. Z kanału klucz i naprzód.


No ja własnie tak samo, nawet bez kanału tylko z lewarka, więc nie wiem co powiedzieć.
  
 
[quote]
2005-12-04 21:59:38, Adam4302 pisze:
No ja własnie tak samo, nawet bez kanału tylko z lewarka, więc nie wiem co powiedzieć.

Ja tam też nic nie odkręcałem. Kupiłem oddzielną, nasadową trzynastkę, teścio dospawał mi ze 30 cm rurki do klucza i teraz regulacja zajmuje mi 3 minuty z zegarkiem w ręku. Dłużej go stawiam na podnośniku jak reguluję