Kontrolka oleju!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam escorta 1.4 z 94 roku.. i problem polega na tym.. że przy odpalaniu zimnego silnika nie mam najmniejszych problemów odpala cudownie.. lecz gdy silnik się zagrzeje.. pokazuje się kotrolka oleju.. potem im bardziej się zagrzewa.. tym wieksze obroty musze dać by zgasła na chwilkę.. do tego gdy silnik się zagrzeje rozrusznik ledwo przewala wał.. po prostu nie daje rady.. mam wymieniony akumulator tulejki rozrusznika kable.. naprawdę nie wiem co jest.. oleju praktycznie nie bierze.. czy może mi ktoś pomóc..??
  
 
Jedz do mechanika niech sprawdzi cisnienie oleju. Bo najprawdopodobniej autko traci cisnienie po nagrzaniu sie. A kiedy olej wymieniales?? Ja bym tym autkiem nie jezdzil!!!!
  
 

Jeśli silnik chodzi głośniej albo inaczej przy zapalonej lampce to przyczyny trzeba szukać w obiegu oleju.
  
 
Wlasnie tak sobie wpadlem na pomysl ze mogl sie zapchac SMOK (chyba tak to sie nazywa) ktory jest w misce olejowej i zasysa olej i wprowadza go do Obiegu.
  
 
Cytat:
2005-11-30 22:35:24, matadorRS pisze:
Wlasnie tak sobie wpadlem na pomysl ze mogl sie zapchac SMOK (chyba tak to sie nazywa) ktory jest w misce olejowej i zasysa olej i wprowadza go do Obiegu.


Ale chyba przy rozwalonym smoku kontrolka dawalaby znak od samego poczatku, a nie tylko przy nagrzanym silniku . . wrecz w sumie odwrotnie by bylo, swiecilaby sie na poczatku, a pozniej gasla . . chyba ze sie myle
  
 
Tzn generalnie jak olej sie zagrzeje to robi sie rzadszy czyli gdzies musi uciekac. Z kads. jedz do mechanika. Sam tego nie naprawisz. I nie jezdzij tym autem Bo zajedziesz silnik.
  
 
Silnik po nagrzaniu się po prostu traci obroty do tego... smok nie jest zapchany.. olej był nie dawno zmieniony.. myslałem może o pompie oleju.. lub kanalikach że właśnie są zapchane..
  
 
moim zdaniem silnik bedzie do remontu bo stracil kompresje (mam nadzieje ze sie myle) pozdro
  
 
to nam jeszcze powiedz na jaki olej zmieniles - moze tu jest pies pogrzebany - na naszym lotosie mialem identycznie
  
 
Możliwe że panewka na wale obróciła się i zatyka kanał olejowy...ale w tym przypadku silnik po nagrzaniu powinien na wyższych obrotach stukać...(oby nie)