| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-11-08 16:50:44 bardzo wysokie to jest ile? powinno byc nie wiecej niz 2 tys.. i to tez w skrajnych przypadkach.. przecietnie 1500 wyczysc potencjometr przepusnicy, pomoglo to u mnie |
biniu Ford Escort Żagań | 2005-11-11 12:34:15 Witam.
Usterka to zawór biegu jałowego. Nie domykał wlotu powietrza. Wziołem rozebrałem, przeciściłem i podstawiłem gumki. Efakt obroty na luzie prawidłowe. |
mike_r escort Częstochowa | 2005-12-02 10:27:47 dziwna sprawa z tymi naszymi escortam, ja miałem podobny proble tylko mi nie zgasł a za krótko przytrzymałem kluczyk i nie odpalił za pierwszym razem a za drugim tak jak u Ciebie od razu na 3 tys. Ja krokowca czyściłem dwa razy w ciągu jednego dnia (pierwszy raz nie pomógł) ale już za drugim razem było OK. Tak więc proponuje czyszczenia. |
![]() rikens82 BMW E34 520 szczecinek | 2005-12-02 10:29:58 a czy w 1.6 EFI 8 zaworów jest krokowiec??? |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2005-12-02 10:38:57 |
Slowik mk1 75' Kępno | 2005-12-02 10:40:29 surec może masz jakiś pomysł na mój problem ? |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2005-12-02 10:49:01
ja bym spróbował wyczyścić potencjometr przepustnicy, ale u mnie nie udało mi się go rozebrać. Można spróbować go podmienić na chwilę z innym od kogoś. |
Slowik mk1 75' Kępno | 2005-12-02 11:47:44
ale czy potencjometr moze miec wpływ na to iż obroty cały czas są na 3 tys nawet po odłączeniu wtyczki z krokowca? |
Slowik mk1 75' Kępno | 2005-12-02 12:33:34 Byłem jeszcze raz przy aucie i odłączenie jakiekolwiej wtyczki w okolicach krokowego nic nie zmienia,
3 tyś i nie spada kompletnie nic,do tej pory nie miałem żadnych problemów. Ma ktoś jakąs koncepcję co to może być? |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2005-12-02 12:34:04 |
SebaNowy Sympatyk FEFK Już nie escort Navan | 2005-12-02 12:40:59 surec a nie masz może takiego skanu na którym widać gdzie jest krokowy i potecjometr w 1.4 po 95r. Taki jestem polski mechanik że jak nie pokażesz to nie umiem i już |
paskud combi bielawa | 2005-12-02 13:46:15 Zdjęcie wtyczki powoduje otwarcie zaworu regulacji wolnych obrotów do maksimum a nie zamknięcie go. Dziwne jest że nie dławi się nadmiarem powietrza. Widocznie nie widzi zamkniętej przepustnicy. Sprawdź omomierzem potencjometr (płynność zmian rezystancji). Najlepiej widać na wychyłowym. Na cyfrowym trzeba to robić bardzo powoli. |
Slowik mk1 75' Kępno | 2005-12-03 07:20:50 Tak wiec w moim jakże zawiłym przypadku pomogło czyszczenie silniczka krokowego. Wszystko wróciło do normy |