[zastava/fiat128] Białe wnętrze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
nie wiem czy widzieliśta , ale ja kiedy to zobaczylem zrobilem WIELKIE oczy, popatrzcie sami

==>







i co wy na to , wiecie moze co to za wersja.....??(ze Mediteran to wiem )

POZDRAWIAM
  
 
Pewnie się zdziwicie ale takie wnętrze miała zastavka, którą moi rodzice kupili w 80 roku w pewexie. Cała jasna w środku i była biała także widok był nieziemski Służyła nam do bodaj 1987 roku i poszła w Polskę. Teraz pewnie już jej nie ma
  
 
co by nie gadać...to ślicznie wygląda
  
 
przesliczna!!! mam sentyment do zastaw. stary mial. kiedy sie pytalem, czy moge pojezdzic to nie pozwalal, wiec sie wycwanilem i oznajmialem mu, ze juz pojezdzilem, zeby wiedzial, czemu nie ma benzyny w baku. superfura.
  
 
Cytat:
2005-01-04 22:44:57, PACAN pisze:
przesliczna!!!



Ja lubiłem jeździć zastawą ale już nie bardzo lubiłem je naprawiać np. regulacja gaźnika to byłaa loteria.
  
 
A no śliczniutka ona jest, jak kazda inna ZOSKA , co do jazdy tym autkiem to po rocznej eksploatacji musze wam powiedziec ze gdyby nie problemy ze zurzytymi łozyskami kól, to wystarczy tylko lac w nia i jezdzic!!

Ale co to za wersja....??
  
 
Wersja raczej nie na rynek polski - na znaczku z tyłu ma bodajże Zastava 101 a już na pewno nie jest to 1100p. ALe Tobie i tak nie o to chodzi No i nasze nie miały takich nakładek na rogi zderzaków. To jest moim zdaniem po prostu Zastava z białą tapicerką...


[ wiadomość edytowana przez: dr_przemek dnia 2005-01-05 00:46:18 ]
  
 
Cytat:
2005-01-05 00:44:17, dr_przemek pisze:
Wersja raczej nie na rynek polski - na znaczku z tyłu ma bodajże Zastava 101 a już na pewno nie jest to 1100p. ALe Tobie i tak nie o to chodzi No i nasze nie miały takich nakładek na rogi zderzaków. To jest moim zdaniem po prostu Zastava z białą tapicerką... [ wiadomość edytowana przez: dr_przemek dnia 2005-01-05 00:46:18 ]



Folder jest nie na polskę bo u nas znaczki były zmieniaane na 1100p. i takie były foldery 3-d mediteran były sprowadzane w późniejszym okresie i sprzedawane w tzw. eksporcie wewn. za $$$.
  
 
fee. Brzydka.
  
 
Ja wole 128 nie ważne w jakiej wersji wszystkie są ładniejsze od zastavy nawet tej z białym wnętrzem.
  
 
Cytat:
2005-01-05 14:39:25, borygo pisze:
Ja wole 128 nie ważne w jakiej wersji wszystkie są ładniejsze od zastavy nawet tej z białym wnętrzem.



masz do tego wielkie prawo, ze nie podoba ci sie zastavka, ale musze ci powiedziec ze zastava to tez fiat 128, jest ona wytworem włoskich kreslarzy, ktorzy jako pierwsi nadali forme temu autku, taka bryla auta miala wejsc do produkcji we Wloszech, lecz ze wzgledu na chec podbicia rynku nowym modelem, plany poszly na drugi plan i wybrano do produkcji seryjnej Fiata 127 jako Hatchback Fiata. ==>

Jeden z odręcznych szkiców 128 Giacosa z nadwoziem przypomianjącym Zastavę 1100.
------------------------------------------


Jedna z koncepcji Fiata 128, od której powstała Zastava 1100

Zastava 1100, juz na licencji jugoslowianskiej, byla sprzedawana we Wloszech jako Fiat Inocenti/Inocento (juz nie pamietam)

Najwidoczniej nie podoba ci sie sama bryla nadwozia Zastavki, ale wg mnie jest ona poprostu wypelnieniem gamy 128 oferowanych na rynek (sedan 2d, sedan 4d, kombi 3d, kombi 5d, coupe, sport coupe, x1/9 no i hatchback zastavka )

POZDRAWIAM
  
 
Przepiękna to Zosia W ogóle wersja Mediteran jest cacy,a to wnętrze powala.Podejrzewam,że jest to podobnej miary rarytas co brązowe deski rozdzielcze Poloneza...
Doman - zawsze możesz dać do obszycia wnetrze Zosi białą skórą
  
 
Cytat:
ale musze ci powiedziec ze zastava to tez fiat 128


Jestem tego całkowicie świadomy ale ten tył w zastavie nie jest piękny. Sedan Fiata jest o niebo ładniejszy, a o innych wersjach nie będę wspominał bo to poprostu cudeńka a szczególnie 3d i wersja sport.
  
 
Tył Zastawki istotnie najpiękniejszy nie jest. To interesujące dowiedzieć się, że projekt pochodzi z Włoch. (Tak przy okazji jugosławia produkowała też na licencji Fiaty 128 z normalnym tyłem). Z tego by wynikało, ze żadne z fiatowskich aut licencyjnych nie było projektowane w miejscu produkcji i że Polonez jako hatchback mógł być pomyślany jako uzupełnienie oferty Fiata analogicznie do Zastawki.
  
 
a fiaty 128 produkowane w jugoslawi nazywaly sie ZASTAVA 128, lub pozniej YUGO 128 skala ==>


------------------------------------------------------------------------------
a tak z mojej stromy to jesli juz tak co niektorych zainteresowal tamat ZOSKI/128 to musze powiedziec ze Jugoslawia przyczynila sie tez do "odkrycia" calkiem fajnego modelu ZASTAVY / Fiata 128 mianowicie YUGO 128 Poly ==>



a z tego da sie zrobic calkiem ladnego pick-upa ==> PICK-UP tuning

POZDRAWIAM
  
 
Trzeba przyznać, że fajny ten Pick-Up. Nie wiedziałem, że takie robili. Jest jeszcze coś o czym nie wiem?
  
 
Moze mi nie uwierzycie, ale jakies 8-9 lat temu takie sliczne, mechate, welurowe, kremowe wnetrze Zastavki widzialem na zlomowcu.

Zetka byl 5-drzwiowa, lezala na boku i cala tapicerke miala w smarach ;((
tylko dlatego nie kupilismy tych foteli, kanapy, podlogi (!!! - Zorro miala czarna gume w standardzie) i boczkow...

Lezka sie kreci...
A 1100p przyjaciela byl koloru british racing green z malinowym wnetrzem ;((
  
 
Ta w picku bajera, tył troche mi przypomina stare VW Caddy, te na golfach I ,

BTW - ciekawe jak Ritmo MkI bedzie wyglądało w picku


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2005-01-06 20:51:38 ]
  
 
Cytat:
2005-01-06 20:50:43, Race_D pisze:
Ta w picku bajera, tył troche mi przypomina stare VW Caddy, te na golfach I , BTW - ciekawe jak Ritmo MkI bedzie wyglądało w picku [ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2005-01-06 20:51:38 ]


A wiecie że golfaI i caddy robili w sarajevie?
  
 
Powiem wam tyle. ZASTAVA 1100 jest lepsza niż FIAT 128 (oprócz Rally). Zastava jest bardziej funkcjonalna w porównaniu do Fiata 128. Ja uważam ,ze ten tył hatcbacka jest o niebo lepszy niż sedana.
Sam mam ZASTAVKĘ 1100p SUPER z 1980 roku. Mam kremową, welurową tapicerkę i kremowe skajowe boczki, mniejszą sportową kierownicę oraz fabrycznie wstawione podgrzewanie tylnej szyby. I tak pojazd przerobię na klasyka z 1975 roku.

Więc proszę nie pisać komentarzy, że to auto jest brzydkie, i że można żygać na jego widok. Tandety bym nie kupił