Jak przywrócić do życia silnik po zagazowaniu???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!
Chodzi tu o Astrę. Konkretnie to posiadam 1.6Si (silnik c16se, 8 zaworów, wtrysk wielopunktowy) i kiedy ją kupiłem byłem zachwycony z osiągów, bo zostawiałem w tyle 90% aut z silnikiem o pojemności 1600ccm i wiele większych, ale... Ale koszty paliwa pchnęły mnie w stronę LPG. Sam nie wiem teraz, czy dobrze zrobiłem. Ani nie żałuję, ani nie cieszę się zbytnio z tego. Osiągi na początku nie wydawały się wiele gorsze, ale z czasem spadły bardzo, to było do przewidzenia. Zaskoczyło mnie jednak to, że moje auto na benzynie nie jeździ już tak jak kiedyś!!!! Co jest tego powodem? Czy da się z powrotem doprowadzić silniczek do poprzedniego stanu jeżdżąc na Pb a nie na LPG nie rezygnując całkiem z instalacji?? Dzięki wielkie za wszelką pomoc!!!!
  
 
Jest taka rada najprostsza.W dolocie powietrza masz wsadzony mikser pewnie z gardzielą o bardzo małej średnicy.Ona Ci tamuje przepływ powietrza,ale LPG II generacji na tej zasadzie działa.Poprostu to chwilowo wywal,zobacz,czy astra dostała kopa,a dostanie napewno.Ja przy oszczędności chwilowo 3zł na 100km zrezygnowałem z jazdy na gazie,bo na benie szwankowało,był brak ssania na zimnym i osiągów.
Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2005-12-02 10:55:10 ]
  
 
matyjasek zrób tak jak radzi faworyt. Wyjmij mixer pojeździj na Pb. Wypadało by też wykasować techem błędy z kompa bo jak znam opla to troszkę ich ci się w kompie namnożyło, np. z wtryskiwaczy itd.
Auto powinno wtedy wrócić do normy i kondycji w jakiej było przed instalacją instalacji LPG.
  
 
No ba! Zdjalem rure laczaca filtr powietrza z dolotem, ta gdzie jest mikser i przejechalem sie na Pb. Czuc wyrazna roznice!! A jak slicznie silniczek gada bez tej rurki!! No ale dobra... To co mozna zmienic, zeby przelot byl odpowiedni dla benzyny, a nadal zachowac mozliwosc jazdy na gazie? Inny mikser? Jest jakies rozwiazanie?
  
 
Cytat:
Jest jakies rozwiazanie?


Żeby na benzynie jechało,to dać większy mikser,ale gaz wtedy musisz doregulować do większego miksera,znajdź gazownika,co Ci to zrobi dobrze.A mozesz takiego nieznaleść,bo dużo z nich mówi,ze "tak musi być proszę pana" ....no fakt ,bo tak jest,bo tak się montuje ,ale jedno auto traci więcej ,drugie mniej.Moje przykładowo ,po dwukrotnym zmniejszeniu przelotu powietrza traci nieraz ssanie na zimnym silniku na benzynie,szarpie ,ze ujechać nieidzie czasami na ulice.Z 60mm przepustnicy mam zrobione 32mm miksera,bo ja wiem ,czy to dobrze?Na gazie jedzie,ale jak tylko dojdzie do 4.5 tys.obr,to zaczyna słabnąć i to odczuwalnie.No cóż ,czyżby taka cena gazu??
  
 
Witam.
Propponuję mixer linearny lub soniczny i strojenie na hamowni podwoziowej.
  
 
A ja proponuje zalozenie wtrysku gazu bo wyjdzie chyba taniej niz cigle pomiary i strojenie na hamowni.
  
 
Cytat:
2005-12-03 00:38:54, croma1 pisze:
Witam. Propponuję mixer linearny lub soniczny i strojenie na hamowni podwoziowej.


A jaka jest orientacyjna cena takiego miksera?
  
 
Witam.
żeby strojenie dało efekt doprowadzenia instalacji2 generacjido mocy fabrycznych musi to być dobra instalacja z dobrą elektroniką.
Kompletna Landi-Renzo LCS lub LANDI LES lub te dwie instalacje z elektroniką BINGO.
Taki tuning instalacji to ok. 400 zł.