Mv6 dziwna praca silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po uruchomieniu zimnego silnika, brak mu mocy ,tak jak by nie palił na wszystkie cylindry. Po kilku minutach wszystko jest ok. Czy ktos miał podobne objawy ?
  
 
Ja miałem tak w 2.5 V6 powodem były przewody które w wilgotne dni takie jak teraz przebijały ja silnik nabrał temp. woda chyba odparowywał i wszystko wracało do normy. Tak mi mechanior powiedziła czy to prawda to nie wiem bo juz starciłem zaufanie do naszych mechaników
  
 
Cytat:
Ja miałem tak w 2.5 V6 powodem były przewody


i co po wymianie przewodów była poprawa? ,
Cytat:
Tak mi mechanior powiedziła czy to prawda to nie wiem bo juz starciłem zaufanie do naszych mechaników


czyli wymienileś je czy juz Ci ta zamuła nie przeszkadza?
  
 
To mogą być kable, a napewno warto by od tego zacząć, ponieważ jak jest wilgotno to słabe kable przebijają i tracą iskrę, a jak się silnik nagrzeje to wilgoć odparowuje i wszystko zaczyna być OK!
  
 
Czy po odpaleniu od razu jak włączysz bieg i ruszasz to silnik przygasa ? Jeżeli dosłownie po kilkunastu sekundach jest OK, to na bank nie kable, ja mam takie same objawy, wymiana kabli, świec i sprawdzenie wtyczek nic nie dało, nie mam czasu pogrzebać w archiwum ale było już kiedyś o tym.
  
 
A kolega ma instalację gazową? Bo jeśli tak, to tu bym szukał przyczyny problemu. Źle wyregulowana instalacja i to typowy objaw w tych silnikach. Miałem identyczne objawy przy dwóch V6.
  
 
Tak , kolega ma instalacje gazowa,ale kolega odpala na benzynie .
Wiec to raczej nie to.

A objawy znikaja nie po kilku sekundach ,ale po 3 , 4 minutach.
  
 
Ale dodam ,ze mimo wszystko pojade do mojego gazownika. Instalacja na gwarancji to niech sie wykaze.

I jeszcze do grzeska. Silnik nie przygasa tylko poprostu brak mu mocy.
  
 
Gdy moja bestia nie paliła na jeden cylinder ,było słychać że kuleje ,ale mocy jej nie brakowało ,więc obstawiam zapiepszone wtryski benzyny i wtedy mocy na zimnym będzie brakować
  
 
Też bym tak na początek powiedział.

Sprawdzenie jest w miarę tanie: kilkanaście pln na porządny środek do benz. czyszczący wtryski (z mojego ostatniego doświadczenia: Xeramic - 12pln na 60ltr, Real - poskutkowało pięknie).

Może się uda.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Cytat:
2005-12-17 14:14:35, poirot pisze:
Tak , kolega ma instalacje gazowa,ale kolega odpala na benzynie . Wiec to raczej nie to. A objawy znikaja nie po kilku sekundach ,ale po 3 , 4 minutach.



Raczej właśnie to. Objawy, które ja miałem były właśnie po odpaleniu na benzynie. Mało tego, po przełączeniu się na gaz, problem mocy znikał, silnik natomiast na gazie dopóki temperatura nie uzyskała 80-90 stopni na wolnych obrotach falował.
Tak więc ja dalej uparcie stawiam na gaz. Zwykła stacja gazowa może sobie nie poradzić z tym problemem, ponieważ razem z ustawianiem komputera gazu gazownik powienien mieć wpiętego tech'a, bo przy złym ustawieniu mieszanki ucieka (przynajmniej tak było u mnie) jeden integrator. No chiba, że gazownik jest mastah i potrafi sobie bez techa poradzić
  
 
Proponuje odłaczyć aku na noc .
Reset pomaga na jakieś 200km.
  
 
200 km i co potem ?
  
 
potem-patrz porady Conrad_V6.

Albo reset co 200.
  
 
ja również obstawiam winę instalacji gazowej, mam ten sam problem, ale pseudo fachowcy od mojej instalacji nie radzą sobie z tym i raz w tygodniu zmuszony jestem odpiąć klemę na parę minut...
pozdr
  
 
Odłaczenie klemy od akumulatora pomogło , teraz trzeba znalezc problem. Dziekuje wszystkie rady.