Regulacja gaźnika VV

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Jak w temacie czyli jak go wyregulowac
  
 
z tym gazniczkiem jest ciezko
ale podpowiem ci ze sa dwa miejsca regulacji.
jedno obok elektro zaworu a drugie jest w tej przesłonie co sie odsowa gdy jest podcisnienie.to znaczy z przodu trzeba wybic zaslepke i jest tam miejsce na wkretaczek.i ta iglica ustawia sie dawke paliwa.pozdrawiam
  
 
o tych miejscach wiem, ale chodzi mi o to jak tym krecic zeby bylo dobrze , auto niby chodzi normalnie ale sporo pali od 10 do 11l na setke
  
 
nie wiem jaki masz motro ale ja mialem 1,3cvh i tyle mi palil ale za to dobrze latal
jezeli na analizie masz dobrze to juz nic nie zrobisz wiecej
mozesz tylko dokrecic ta iglice i bedzie mniej na wolnych obrotach ale nie wiem czy jest sens.
  
 
wlasnie mam takiego jak ty miales czyli 1.3cvh, ostatnio wymienilem mialem silnik mialem 1.1, mowisz ze twoj dobrze latal, moj ma przyspieszenie ale spodziewalem sie wiecej - max 140 poleci a to chyba malo jak na niego, moze to wina regulacji bo kompresie ma dobra, albo wina skrzyni biegów bo jej nie wymienialem - podejzewam ze ma krotkie przelozenia albo cos...

Ps swiece i przewody nowe
  
 
up
  
 
kiedyś spotkałem się z opisem postępowania z VV na stronie bodajże fanjklubu capri, linka nie mam ale możesz poszukać.

140 z motorka 1.3 cvh to mało?? mnie wiem może nie jestem wymagający ale moje ćwierćwieczne cvh buja si do 120 i dalej nie mam sereca go kręcić.
  
 
140 to bardzo mało ten silnik ma 69KM, mój kolega ma escorta z silnikiem 1.3 na gazniku z roku 93 - niestety nie znam oznaczenia ale napewno nie cvh i sam osobiscie 165 nim jechalem. Ale to już nie chodzi o prętkość tylko o spalnie - ostatnio wykonalem dokładny pomiar 12L/100km gazu - masakra