Problem po wymianie rozrządu 2.0 16v...

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich na forum.
od dwoch miesięcy cieszę się omegą 2.0 16V .uwazam,ze to forum to super sprawa. Ja jeszcze nie mam zbyt wielu doswiadczeń,dlatego na razie chcialbym skorzystac z waszych .
Wymieniłem wczoraj rozrząd ,paseczek ,wałki i napinacz.
Silniczek chodzi dobrze,jezdzę i jest ok.
Ale jak dodaję gazu,czy to na biegu jałowym,czy tez na pierwszym lub drugim,to slychac jak cos rzęzi...tak jakby jakis wałek.
Spotkaliscie juz się z czyms podobnym??
Wróciłem do mechanika,a on stwierdzil ze to prawdopodobnie ten nowy napinacz ,ze czasem tak go slychac na początku...
Nie znam się,ale moze w takim razie cos nie tak z tym napinaczem.
Moze Trzeba go reklamowac.Nie chcę CZEKAC,AZ MI SIE ROZLECI.
Mieliscie moze podobne przypadki???
pozdrawiam

raczej jedz niech rozbiera jeszcze raz
po wymianie rozrządu ma być absolutna cisza
może to pompa siada???
czy napinacz masz orginał czy chińszczyzna???
ja bym nie czekał aż coś dupnie

witam kolegów
teraz będę wynmieniał też cały zespól rozrządu , mam pytanie czy wymieniac od razu pompę wody tak jak przy starych oplach, czy nie trzeba jak dobrze pracuje , (mam silnik x20xev)?

Cytat:
2006-01-06 12:57:32, fomin pisze:
po wymianie rozrządu ma być absolutna cisza może to pompa siada???

Prawda ,ma być absolutna cisza , pompę też trzeba zmieniać z rozrządem ,jak zamierzasz długo się cieszyć autkiem ,w szczególności w x20xev.
Co z tego że pompa wody może dobrze pracować , najczęściej siada ona z dnia na dzień i cieknie , płyn cieknie dokładnie przez łożysko z uszczelniaczem zacierając pompę i zrywa pasek.
Zdaża się też nieprawidłowo złożona obudowa paska rozrządu , która będzie chałasować przecierana przez pasek ,lub rolkę .