| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jankes6 Warszawa | 2006-09-06 16:31:46 Generalnie powinno się wymienić wszystko za jednym zamachem,żeby niespodzianki(przykrej)nie było. |
robert2006 ford escort kombi krakow | 2006-09-06 19:57:43 Najlepiej wymienic caly komplet ,wtedy masz pewnosc ze pochodxzi ze 35 tys przy tanszym komplecie. |
adiiem Ford escort 1,6 / 16v Zabrze | 2006-09-06 23:31:07 ja ostatnio wymieniałem komplet i mam spokuj na 60 tyś. no a wyniosło mnie to 550 z robocizną |
adiiem Ford escort 1,6 / 16v Zabrze | 2006-09-06 23:32:29 ja ostatnio wymieniałem komplet i mam spokuj na 60 tyś. no a wyniosło mnie to 550 z robocizną |
forest44 ESCORT 1,6 16V CLX Stargard Szczeciński | 2006-12-14 22:10:01 Mi strzelil.
Wymiana paska, napinaczy grzybki etc... 1100zl Boli oj bardzo boli. Wiec wymiana systematyczna to zlo konieczne. Szczegolnie jak ktos lubi depnac. pozdrawiam |
Roland77 Sympatyk FEFK Essi Mk7 Kombi Tychy | 2006-12-14 22:50:34 Ostatnio wymieniałem pasek rolki 260pln i doszło jeszcze:
2 zimeringi, drugi pasek (ten na wspomaganie i alternator) i uszczelka pod pokrywe zaworów 60pln ,a wszystko razem robi okrągłom sumkę. Zabierz większy zapas $$$ |
RafalRor Katowice | 2006-12-15 23:34:55 Tylko i wyłącznie kpl.na tym akurat nie ma co oszczędzać i polecam zestaw jakiejś renomowanej firmy lub oryginał,nie łaszczyć się na tanioche |