| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
WATER Omega A Caravan Kwidzyn | 2005-11-28 17:40:43 Ja też w mojej Omedze mam przewody firmy Janmor, wymieniłem je zaraz po założeniu instalacji gazowej. Są to dobre przewody w osłonie silikonowej. |
michu808 Omega B Caravan Trzcianka | 2005-11-29 07:41:24 Jeżeli nie chcesz mieć problemów z przewodami kup NGK (RC-OP440) i spokój. Świece tez najlepiej NGK (BKR5EK) . Janmory raczej nie cieszą się dobrą opinią wśród użytkowników Omeg.
Pozdr [ wiadomość edytowana przez: michu808 dnia 2005-11-29 08:38:18 ] |
Jaroou Renault Laguna Grand ... Zgierz | 2005-12-02 10:41:54 Może macie Panowie problem z cewkami, albo gniazdami świeczek nie rozumiem co znaczy po 4 tys. przewody do wyrzucenia - przy gazie to po 20-25 tys. bez znaczenia jakie (no prawie ).
Bez gazu przewody wytrzymują 50.000 km jeżeli pozostałe elementy elektryczne silnika są ok. Sam mam Janmory i spoko. |
Kryspin Carina Płock | 2005-12-02 15:43:03
to jakoś wyjątkowo mało - w japońskich autach 200 tys na przewodach WN nie stanowi żadnego problemu na LPG nie wspominając o benzynce tylko trzeba je od czasu do czasu wyczyścić po zewnątrz, zakonserwować |
LuckyS ASTRA CARAVAN Łódz-ka | 2005-12-02 20:36:18 Nawet bardzo mało... miałem oryginały i przejechane ok130kkm z czego 60kkm na gazie i dopiero zaczeły sie małe problemy z porannym rozruchem (trochę dłużej trzeba było kręcić rozrusznikiem). |
marcinstarletka Starletka 1.3 XLi 91' Bydgoszcz | 2005-12-04 11:49:38 Witam
A co powiecie o kablach firmy SENTECH. Czy są dobre i nie padną po 10000 km. Warto je kupić? Czy sobie odpuścić i kupić jakieś zamienniki japońskie. Poradźcie. Pozdro |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2005-12-04 21:47:02
Witam. Jeśli masz starletke to możesz je spokojnie zakupić i na pewno na nich długo pojeździsz. |
marcinstarletka Starletka 1.3 XLi 91' Bydgoszcz | 2005-12-06 21:36:43 Witam
A co możesz powiedzieć o przewodach POWERTEC? Udało mi się takie znależć za 120 zł (to chyba dobra cena?) ale muszą je sprowadzić i będą za ok. 3 dni. Te są podobno angielskie (a tam klimat wilgotny ) więc może będą lepsze od polskich SENTECH-ów. Co o tym sądzisz?
Pozdro |
marcinstarletka Starletka 1.3 XLi 91' Bydgoszcz | 2005-12-10 14:58:50 Kitza jeżeli chodzi Ci o te kable POWER TEC to je kupiłem i są one o symbolu PT554 i zamawiałem w INTERCARS. Wykonanie ich jest w miarę (trzeba uważać na zarobienie kabli przy końcówkach do świec i sprawdzić czy są dobrze i mocno pozaginane, bo udało mi się wyrwać jeden podczas zdejmowania ze świecy - nie ciągnąłem za kabel a i tak się wyrwał), ale mogą się schować do tych co miałem oryginalnie.
Na oryginalnych gumowe kapturki na końcówkach były chyba na stałe mocowane z przewodem - takie sprawia wrażenie - a na tych power tekach jeżdżą po przewodzie i podczas zdejmowania ze świecy przewód zostaje a zsuwa się sam kapturek. Ale za te pieniądze to i tak są dobrej jakości. Autko na nich dostało lepszego kopa na benie i gazie ale podejrzewam że na każdych było by lepiej bo stare były już zajechane. Nie słychać już cykania w głośnikach podczas słuchania radia, charakterystycznego dla pracyjących świec. Acha jeszcze jedno angole zrobiły te przewody o ok. 15cm za długie (wszystkie) i trzeba trochę pokombinować żeby nigdzie się nie poprzecierały. Niestety problem z porannym rozruchem pozostał . Wczoraj kupiłem kable i założyłem, ale dzisiaj rano zapalił tylko na 3 gary (po minucie załapał 4) więc wymieniłem dla pewności świece na nówki NGK i jak nic się nie zmieni podczas jutrzejszego rannego odpalania to już nie wiem co jest grane .
Wygląd starych świec: Na 1 i 2 garze spalanie jest wręcz idealne (ładne, czyste i lekko kremowe elektrody). Coś jak na tym obrazku.
Na 3 i 4 garze coś nie tak ze spalaniem, elektrody są wręcz białe, a korpus świecy jest zakopcony na gruby czarny mat z małymi białymi kropeczkami gdzie niegdzie. Na obrazku wygląda to podobnie tylko nie ma nagaru na elektrodach i są bardzo białe.
Co to może być? Pozdro |
marcinstarletka Starletka 1.3 XLi 91' Bydgoszcz | 2005-12-10 18:33:41 Dodam jeszcze, że kopułka i palec są nowe, a zawory były regulowane 3 tyś/km temu. Po zapaleniu na wszystkie gary chodzi bez zarzutu na benie i gazie.
Co może boleć moją tojkę. Żal mi się robi jak zimna chodzi na 2 lub 3 gary . Silnik dostaje po dupie a w szczególności układ korbowo-tłokowy. Skończyły mi się już pomysły i nie wiem co jeszcze sprawdzić.
Pozdro |