Pompa wtryskowa Lucasa 1,8 TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem! podczas wymiany elektrozaworu w pompie Lucasa mógł mi się dostać jakiś paproch do otworu podającego paliwo na wtryski bo mam problem z wysokimi obrotami (nie spadają) czy jest jakiś sposób żeby pszeczyścić tą dyszę bez wyjmowania pompy np czy można ją przedmuchać sprężarką kierując powietrze do tych metatowych przewodów co łączą pompę z wtryskami?
  
 
Niestety nie pomogę, ale śledzę wątek.
BTW: Ile zapłaciłeś ?
  
 
Cytat:
2005-12-08 18:44:07, avalonxxx pisze:
Niestety nie pomogę, ale śledzę wątek. BTW: Ile zapłaciłeś ?


Za elektrozawór zapłaciłem 83 zł i jest to standartowy zamiennik który nie obejmuje opcji podłączenia immobilaisera
  
 
dzisiaj przegoniłem essiego ok 100 km i dałem mu lekki wycisk i z obrotami jest juz nieco lepiej tzn z 3,5 tys. obr schodza do 900 obr bez oporu a gdy przytrzymałem go na 4 tys. to zszedł potem na 2 tys. i zawiesił się na chwile po czym zszedł do 900 gdy przytrzymałem go na 5 tys to zawiesił się na dobre przy 2 tys. ale po dodaniu odrobiny gazu obr podskoczyły do 2,2 tys i spadły do 900 Wcześniej gdy obroty się zawiesiły to nie reagowały na nic więc niewątpliwie teraz jest lepiej ale zobaczę co będzie jutro rano gdy odpalę go zimnego
  
 
może jakiś płyn do oczyszczenia ukł. paliwowego?
  
 
Tak myślałem nad jakimś środkiem czyszczącym bo silnik ogólnie pracuje nieco głośniej niż powinien i ma większe wibracje Czy ktoś może mi jakiś polecić?
  
 
jest takie coś co nie zaszkodziło do tej pory ale kilku osobom nie poprawiło---liqui molly(ok.40 zł) czy cuś, ale w większości sklepów jest coś do czyszczenia ukł. paliwowego i tańszego.