Głos tłumika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie.
chodzi o koncowy tlumik
czy wyciagniecie z niego "bebechów" i przyspawanie wiekszej koncowki np fi80 zmieni glos samochodu czy to tylko straata tlumika i czasu?
  
 
troche bedzie napewno glosniej a jak wywalisz jeszcze katalizator to bedzie pieknie
  
 
kwestia jaka bedzie barwa dżwięku? Wszelkie pseudo sportowe i sportowe tłumiki wykonane są jako przelotowe, natomiast seryjny może mieć "normalną" konstrukcję z podziałem na komory? Suma sumarum jest tylko jeden sposób żeby się przekonać
  
 
jesli wyciagne wszystko (przeciac i wyciagnac) z niego to bedzie chyba jak przelotowy.

nie bedzie zbyt glosny?


[ wiadomość edytowana przez: raden dnia 2005-11-23 20:25:42 ]
  
 
Może być zbyt głośny.
Przy jeździe po mieście to nie jest to może aż tak uciążliwe ale jak się jedzie gdzieś dalej (200-300km) to może stać się nie do zniesienia
No i jeszcze pozostaje kwestia panów w białych czapeczkach...
  
 
no chalpaki tez sie moge przyczepic.
a do fabrycznych sportowych tlumikow tez moga miec problem?

ciekawe co by wyszlo z tego. intrygujace
  
 
Z tego co wiem jeżeli tłumik ma atest, homologacje itd to nic nie mogą zrobić
  
 
a jesli wyrzucic calkiem ostatni tlumik to co tam wlozyc prezelotowy czy sa jakies inne opcje?
  
 
ja nie mam prawie wcale tlumikow i zyje mam tylko prowizorke na koncu pieknie mrrrrrruczy
  
 
Cytat:
2005-11-23 20:49:06, pytlar pisze:
ja nie mam prawie wcale tlumikow i zyje mam tylko prowizorke na koncu pieknie mrrrrrruczy



a mozesz mi opisac jak masz to zrobione i ewnetualnie jakies foto jak masz. tez chce zrobic zeby delikatnie mruczalo nie za glosno

dzieki z gory

pozdr


[ wiadomość edytowana przez: raden dnia 2005-11-23 20:53:02 ]
  
 


to bedzie tak:
1. zamiast katalizatora pusta rurka
2. zamiast srodkowego tlumika strumienica
3. zamist koncowego tlumika tlumik srodkowy z dospawaną koncowką śr.70mm.
  
 
spoko

jaki jest glos? nie jest za glosno? zwiekszyla sie choc troche moz przez to?

dzieki
  
 
nie masz problemow przez to z police i na przegladach?
  
 
moc sie zwiekszyla znacznie lepiej sie na obroty odrazu wkreca!! glos jak dla mnie odpowiedni przechodniom wydaje sie za glosny ja juz do oryginalu bym nie wrocil
  
 
Cytat:
2005-11-23 21:22:20, pytlar pisze:
moc sie zwiekszyla znacznie lepiej sie na obroty odrazu wkreca!! glos jak dla mnie odpowiedni przechodniom wydaje sie za glosny ja juz do oryginalu bym nie wrocil



nie masz problemu z policami?
jak robiles laczenia? migomat? jesli tak to spawki nie wytrzymuja raczej dlugo
  
 
do policji zawsze sie usmiecham jak jade a pozniej jak troche odjade to redukcja na 2 i szpula a łączenia mam oryginalne, czyli oddzielnie kazdy "tłumik" mam dokrecany do nastepnego.
  
 
pytlar, co Ty na slickach jeżdzisz?

raden na przyrost mocy poprzez zabawę na chybił trafił z wydechem bym nie liczył
  
 
Cytat:
2005-11-23 21:58:58, masterostry pisze:
pytlar, co Ty na slickach jeżdzisz? raden na przyrost mocy poprzez zabawę na chybił trafił z wydechem bym nie liczył



i tu sie mylisz!! przyrost w porownaniu do oryginalnego wydechu jest znacznie odczuwalny!! nie wierzysz to sprawdz
  
 
taaa sprawdziłem, nie mam środkowego, ostatni ulter, na samym początku wydechu diesel większe przyrosty mocy daje mi wymiana filtrów na nowe
  
 
no chyba że.... diesla jeszcze nie przerabiałem:]