| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-11-23 20:07:52 troche bedzie napewno glosniej a jak wywalisz jeszcze katalizator to bedzie pieknie |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-23 20:15:15 kwestia jaka bedzie barwa dżwięku? Wszelkie pseudo sportowe i sportowe tłumiki wykonane są jako przelotowe, natomiast seryjny może mieć "normalną" konstrukcję z podziałem na komory? Suma sumarum jest tylko jeden sposób żeby się przekonać |
kozik Polo Variant Starogard Gdański | 2005-11-23 20:25:05 Może być zbyt głośny.
Przy jeździe po mieście to nie jest to może aż tak uciążliwe ale jak się jedzie gdzieś dalej (200-300km) to może stać się nie do zniesienia
No i jeszcze pozostaje kwestia panów w białych czapeczkach... |
raden Panda/Fiesta Kraków | 2005-11-23 20:28:36 no chalpaki tez sie moge przyczepic.
a do fabrycznych sportowych tlumikow tez moga miec problem? ciekawe co by wyszlo z tego. intrygujace |
kozik Polo Variant Starogard Gdański | 2005-11-23 20:33:11 Z tego co wiem jeżeli tłumik ma atest, homologacje itd to nic nie mogą zrobić |
raden Panda/Fiesta Kraków | 2005-11-23 20:33:23 a jesli wyrzucic calkiem ostatni tlumik to co tam wlozyc prezelotowy czy sa jakies inne opcje?
|
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-11-23 20:49:06 ja nie mam prawie wcale tlumikow i zyje mam tylko prowizorke na koncu pieknie mrrrrrruczy![]() |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-11-23 21:02:17 |
raden Panda/Fiesta Kraków | 2005-11-23 21:18:59 spoko
jaki jest glos? nie jest za glosno? zwiekszyla sie choc troche moz przez to? dzieki |
raden Panda/Fiesta Kraków | 2005-11-23 21:20:45 nie masz problemow przez to z police i na przegladach? |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-11-23 21:22:20 moc sie zwiekszyla znacznie lepiej sie na obroty odrazu wkreca!! glos jak dla mnie odpowiedni przechodniom wydaje sie za glosny ja juz do oryginalu bym nie wrocil |
raden Panda/Fiesta Kraków | 2005-11-23 21:44:29
nie masz problemu z policami? jak robiles laczenia? migomat? jesli tak to spawki nie wytrzymuja raczej dlugo |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-11-23 21:55:06 do policji zawsze sie usmiecham jak jade a pozniej jak troche odjade to redukcja na 2 i szpula a łączenia mam oryginalne, czyli oddzielnie kazdy "tłumik" mam dokrecany do nastepnego. |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-23 21:58:58 pytlar, co Ty na slickach jeżdzisz?
raden na przyrost mocy poprzez zabawę na chybił trafił z wydechem bym nie liczył |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-11-23 22:01:31
i tu sie mylisz!! przyrost w porownaniu do oryginalnego wydechu jest znacznie odczuwalny!! nie wierzysz to sprawdz
|
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-23 22:03:42 taaa sprawdziłem, nie mam środkowego, ostatni ulter, na samym początku wydechu diesel większe przyrosty mocy daje mi wymiana filtrów na nowe |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-11-23 22:05:17 no chyba że.... diesla jeszcze nie przerabiałem:] |