Gdzie strumienice w RSie???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś ma może doświadczenie z montażem strumienicy w RSie? Chciałem założyć w miejsce katalizatora ale podobno za blisko silnika. Słyszałem że lepiej w miejsce środkowego tłumika, nawet ostatniego. Byłbym wdzięczny jeśli ktos by mi doradził. ( chodzi mi o to żeby ona dałą coś więcej poza odgłosem)
  
 
przyjacielu jeżeli już koniecznie ma być ów wynalazek to w miejscu środkowego wydechu będzie mu najprzyjemniej
  
 
Jeżeli ma coś dać to się świetnie sprawi na półce w garażu.
  
 
Cytat:
2005-12-07 19:31:28, Azrael pisze:
Jeżeli ma coś dać to się świetnie sprawi na półce w garażu.


Z przykrością to stwierdzam ale musze się z tobą zgodzić Azrael
  
 


Tak przykro się ze mną zgadzać?
  
 
Cytat:
2005-12-07 19:59:38, Azrael pisze:
Tak przykro się ze mną zgadzać?


zawsze jest się przykro zgadzać jeśli ktoś inny ma racje...... przypomina mi się cytat z dnia świra:'' moja racja jest mojsza niż twoja ''nie wiem czy ogladałeś to ale tam jest więcej życiowych myśli i stwierdzeń
  
 
ok, powiesze ją sobie na lusterku. dziękijak mogłem spytac o taką bzdure takich fachowców wybitnych
  
 
ja mam zamiast srodkowego tlumika:] i zyje!! i uwazam, ze najodopowiedniejsze miejsce!
  
 
A nikt nie mówi że nie przeżyjesz A nawet że będzie gorzej Ale na półce i tak najlepiej
  
 
Cytat:
2005-12-07 21:55:45, szczypior5551 pisze:
ok, powiesze ją sobie na lusterku. dziękijak mogłem spytac o taką bzdure takich fachowców wybitnych




żle !!! na lusterku najwięcej koni dają puchate kostki do gry.

... Ci którzy conieco o zagadnieniu wiedzą, mają świadomość iż "przypadkowa" strumiennica zakładana w garażu na chybił trafił daje w najlepszym przypadku tyle mocy co mycie z woskowaniem, a w najgorszym może obniżyć moc/moment. Nie dziw się sceptycyzmowi większości z nas.
  
 
To chyba kolega sie dlatego pyta o to innych zeby zamontowac ja w najodpowiedniejszym miejscu a nie byle gdzie, a wy poprostu gowno sie znacie i piszecie pierdoly tylko trudno sie do tego przyznac!!!!!!
  
 
Killer, strumienica może i OK, ale na to trzeba mieć trochę kasy. Jak kolega się pyta gdzie ją zamontować, znaczy nie pojedzie do warszatu, w którym mu wyliczą odpowiednie ustrojstwo, gdzie ma być zamontowane, i wykonają, tylko jak sądze wypatrzył jakąś za 100,- w najpszym razie za 200,- i chce ją jak najlepiej ulokawać. No to wg. niektórych z nas miejsce takowej najlepsze jest na półce.

Skoro pyta, odpowiadamy. Będzie zaraz też pewnie dużo postów że są to dobre rozwiązania. My napiszemy swoje, inni napiszą swoje. W końcu nie po to zadał to pytanie żebyśmy siedzieli cicho, mając swoje zdanie na ten temat i nie po to jest to forum.

Do tego w tym temacie też można pogrzebać w archiwum, są nawet linki do naprawdę mądrych artykułów. Trzeba trochę poszperać.

Temat przerabiany milion razy i zawsze kończący się tak samo. Ci którzy są na NIE są Ci źli i niewiedzą. Bo u kogoś to jeździ, a dupa wykazuje bajeczne przyspieszenie.

Dlatego tyle z mojej strony i nic więcej.

Pozdrawiam.


[ wiadomość edytowana przez: Wojo dnia 2005-12-07 23:47:51 ]
  
 
Tak się składa że w poprzednim RS-e miałem załozoną strumienicę i powiem tylko tyle.....nie daje to kompletnie nic ....szkoda kasy czasu i na dodatek dzwięk układu wydechowego zamienia się w odkurzacz....sory kolego ale jak to Ci nie wystarcza to życzę powodzenia
  
 
u mnie dzwiek zmienil sie pozytywnie wg mnie
  
 
Cytat:
2005-12-08 01:37:48, pytlar pisze:
u mnie dzwiek zmienil sie pozytywnie wg mnie



Ile zapłaciłeś za ten dźwięk? Myślę że jestem w stanie przebić tą cenę za pomocą wiertarki, szlifierki kątowej i migomatu A że będize jeździło jak kibel.....
  
 
Cytat:
2005-12-07 23:19:39, killer2004 pisze:
To chyba kolega sie dlatego pyta o to innych zeby zamontowac ja w najodpowiedniejszym miejscu a nie byle gdzie, a wy poprostu gowno sie znacie i piszecie pierdoly tylko trudno sie do tego przyznac!!!!!!




Jaki kolega nerwowy Spokojnie chłopie od tego się wrzody robią.

Weź sobie obejrzyj dowolny wyczynowy układ wydechowy N/A, poczytaj sobie coś o tuningu silników N/A a potem możesz nas obrażać. To zupełnie nie moja dziaałka i zawsze mówię że silniki N/A są nudne bo mają laga aż do odcięcia, ale cośtam o tym wiem...
  
 
Cytat:
2005-12-08 02:00:38, Azrael pisze:
Ile zapłaciłeś za ten dźwięk? Myślę że jestem w stanie przebić tą cenę za pomocą wiertarki, szlifierki kątowej i migomatu A że będize jeździło jak kibel.....



ja uwazasz... ale probowalem ruzne polączenia!! i bez strumienicy i z nią, z katalizatorem i bez, z tlumikiem koncowym i bez... i tak jak mam teraz jest jak dla mnie najodpowiedniej!! czyli brak katalizatora, zamiast tlumika srodkowego struymienica i na koncu przelotowy tlumik!!
mocy to ja wiem, ze nie bedzie z tego!! frajerem to nie jestem, zeby wiezyc w 14% momentu odrotowego z kawalka rurki z luskami w srodku!! ale mi sie podoba ze jest!! i to moje zdanie!!
  
 
hihihihih


To ja już wolałby pojść w jak najlżejszy wydech przy braku przyrostów. No ale jak jesteś zadowolony to nie ma problemu Niekórych nawet pluszowe kostki na lusterku cieszą
  
 
Cytat:
2005-12-08 02:23:56, Azrael pisze:
Niekórych nawet pluszowe kostki na lusterku cieszą



no bez przesady...
  
 
Cytat:
2005-12-08 02:41:36, pytlar pisze:
no bez przesady...




Strumienice montowane w tego typu tuninku to podobna historia.Wydech do N/A to dość skomplikowana sprawa i nie dla amatorów.