Kto ma instalację LPG na śrubę?---jakie spalanie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zwaracam się z pytaniem do użytkowników LPG którzy mają na tzw "śrubę" czyli I gen, jak wyglada u was spalanie trasa/miasto
Interesuje mnie głównie silnik 1.8 ale nie tylko.
Bo ostatnio mój esperak coś dużo pali i podejrzewam juz kres parownika....
  
 
Ja chwilowo mam instalację "na śrubę" (gazownik odpiął mi elektronikę, samochód palił duużo 15-16l w mieście), teraz po odpięciu celem sprawdzenia co będzie się działo spalił 10,5 trasa, 13-14 miasto, ale chyba u mnie również parownik dobiega końca
  
 
Ja mam cały czas śrube tylko że silnik 1,5 a pali mi 8-9l na trasie a w mieście nie jeżdże jakoś specjalnie
  
 
U mojego ojca w 2.0 jest instalka I gen. (czyli śruba)
pali mu mniej niz moj esperak zlopal (u mnie byla najbardziej wyjeb... w kosmos II gen. BRC JUST)
Pali mu jakies 13-14 miasto i ok 9 trasa (mi odpowiednio 16-17 i 11)
A styl jazdy mamy podobny
  
 
Cytat:
2005-12-05 11:43:33, pasip pisze:
Ja chwilowo mam instalację "na śrubę" (gazownik odpiął mi elektronikę, samochód palił duużo 15-16l w mieście), teraz po odpięciu celem sprawdzenia co będzie się działo spalił 10,5 trasa, 13-14 miasto, ale chyba u mnie również parownik dobiega końca


Mi podczas ostatniego pomiaru wyszło 17l po mieście tylko
Nigdy mi tyle nie wzioł
mój parownik ma juz 4,5 roku chyba nic nie było nigdy prezy nim robione, na ściankach tam gdzie są śruby widac ślady utlenienia.
Myśle że czas pomyślec nad nowym.
  
 
Cytat:
2005-12-05 12:07:29, Dicer pisze:
U mojego ojca w 2.0 jest instalka I gen. (czyli śruba) pali mu mniej niz moj esperak zlopal (u mnie byla najbardziej wyjeb... w kosmos II gen. BRC JUST) Pali mu jakies 13-14 miasto i ok 9 trasa


mi pali podobnie, moze miasto z 1 litr mniej
  
 
Tez mam taka instalke - pali mi na trasie 8 litrow gdy w porywach osiagam 170 km/h. Raczej go nie oszczedzam. W miescie potrafi spalic 13 l.
  
 
Cytat:
2005-12-05 12:29:29, SebaE pisze:
Nigdy mi tyle nie wzioł mój parownik ma juz 4,5 roku chyba nic nie było nigdy prezy nim robione, na ściankach tam gdzie są śruby widac ślady utlenienia.


A wylewałeś kiedyś z niego syf? Tam się zbiera takie coś jak olej z zanieczyszczeń. Ja go wylewam raz na rok, to jest proste - wystarczy śrube wykręcić...
  
 
Cytat:
2005-12-06 14:29:17, Michal-500 pisze:
A wylewałeś kiedyś z niego syf? Tam się zbiera takie coś jak olej z zanieczyszczeń. Ja go wylewam raz na rok, to jest proste - wystarczy śrube wykręcić...


Nie nie robiłem tego bo mam w taki miejscu parownik że nie mam jak sie dostac do tej śruby, bez wykręcenia i wyjecia parownika.
Ale bedzie to miało jakis wpływ na spalanie?
  
 
Cytat:
2005-12-11 01:28:02, SebaE pisze: Ale bedzie to miało jakis wpływ na spalanie?


Hmm, nie wiem. Wiesz, można próbować od najprostszych spraw, jeśli przy nim nic nie było robione przez 4,5 roku... Ja bym zaczął od tego. Potem filtr gazu, no i powietrza. Elektronika może wariować jeśli te rzeczy są nie w porządku. Podobno istotne też jak używałeś auto - tzn. czy od razu jazda na gazie czy po rozgrzaniu (chodzi o zamrażanie parownika i przyspieszenie zużycia membran). Ale 4,5 roku to i tak dobry wynik jak na parownik. Spróbuj sprawdzić te rzeczy po kolei.
  
 
Filtr gazu i powietrza były wymieniane jak również świece, kable palec kopułka.
Więc wszystko wskazuje na parownik.
Zreszta spalanie w trasie utzrymuje się w normie, tylko w mieście jets takie wysokie pewnie membramy już nie pracuja tak jak powinny podczas niskich temperatur gdy silnik nie osiągnie jeszcze właściwej temperatury.
  
 
U mnie jest jaka dziwna instalka nazywa sie Romano i jest ona s kompem, ma emulator ale tez ma srube, parownik wymieniony na BRC i w miescie pali 10l a na trasie pali 8 l. Silnik 1,5