Niestety zimno

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no i nie mogę rozwiązać zagadki z brakiem ogrzewania i proszę nie piszcie o termostacie ,jest "mały" i "duży " obieg,temperatura nagrzewnicy podobna do temp.silnika ok.80st,drugi obieg otwiera sie przy powiedzmy 90st.,klapy zapewne zamykają i otwierają się prawidłowo.No i mam pytanie.Skąd pobiera ten cholerny wetylator powietrze?Eskort 1,6.
  
 
Z nagrzewnicy..

Skoro nagrzewnica jest ciepla trzeba by bylo sprawdzic droznosc przewodow podajacych powietrze do wnetrza samochodu (tak na chlopski rozum)
  
 


Ale niepotrzebnie utowrzyłeś nowy wątek...
Proszę Ci nie pisz "podobna", "zapewne, powiedzmy"...sprawdź a następnie pytaj, bo możliwości jest wiele....
Skąd wiesz, że temp silnika jest 80-zmierzyłeś to termometrem (wg mnie tylko taki pomiar daje pewność=żaden wskaźnik, czy ęka mechaniora)
Układ jest prosty: Silnik się grzeje, układ chłodzenia odbiera ciepło, a nagrzewnica wykorzystuje je do ogrzania wnętrza poprzez wentylator. Skoro masz gorący płyn w nagrzewnicy i klapki kierunkowe są ok, to tylko kanały (te na szybę są z reguły nieszczelne i daje mniej niż w tych do środka kabiny. W razie czego pytaj
  
 
A może ja się czepiam?Temperatura nawiewu do samochodu mierzona! termometrem niezłej klasy,centralnie 32,4,po bokach 26.2,no na szybę słabiutko 22.wszystko to przy temp.silnika 87.3.Nie czepiałbym sie jednak gdyby ten sam model,odbierany jednego dnia z salonu,tylko z gazem,ma prawie dwukrotnie lepsze parametry.A tak na chłopski rozum gdyby zatkane były kanały to nie było by powietrza ani ciepłego ,ani zimnego.
  
 
To ile bys tam chcial miec?? po 80 st C??

Bez jaj... w sensie bez jaj na twardo.. bo jakbys mial z nawiewow taka temperature jak temp cieczy chlodzacej to bylo by z ciebie JAJO NA TWARDO