MotoNews.pl
12Przekładka 2.0i z argenty do plusa 1997 (87342/0) - PT
  

Przekładka 2.0i z argenty do plusa 1997

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam poldka 1.6 gli z wtryskiem bosha ( silnik na wykończeniu ) . mam mozliwość zakupu argenty za malą kaske 2000 na wtrysku z 1984 . chcialbym przelozyć silniczek z calym osprzetem oraz skrznie , most itd. mam pytanie czy jak wygląda sprawa instalacij elektrycznej . chcialbym wyrzucic cały wtrysk (bosha) z poldka i podpiąć wszystko za argenty . czy moglby mi ktoś napisać jaki jest stopień trudności takiej przkladki . sprawy mechaniczne są mi znane chodzi mi jedynie o elektryke .

[ wiadomość edytowana przez: staszekb1 dnia 2005-03-16 15:34:02 ]
  
 
Cytat:
2005-03-16 15:00:08, staszekb1 pisze:
mam poldka 1.6 gli z wtryskiem bosha ( silnik na wykończeniu ) . mam mozliwość zakupu argenty za malą kaske 2000 na wtrysku z 1984 . chcialbym przelozyć silniczek z calym osprzetem oraz skrznie , most itd. mam pytanie czy jak wygląda sprawa instalacij elektrycznej . chcialbym wyrzucic cały wtrysk (bosha) z poldka i podpiąć wszystko za argenty . czy moglby mi ktoś napisać jaki jest stopień trudności takiej przkladki . sprawy mechaniczne są mi znane chodzi mi jedynie o elektryke . [ wiadomość edytowana przez: staszekb1 dnia 2005-03-16 15:34:02 ]

elektryka to prosta sprawa -wiazka od wtrysku wymaga tylko inteligentnego demontażu i podpięcia pod pompę poldka
przekładasz wszysko wraz z zapłonem -opisz starannie co gdzie było -a nawet zrób zdięcia cyfrówką co gdzie i jak zamontowane w argencie .- musisz gimnastykować się z przeglądem bo wtrysk LE-też boscha w argencie nie posiada sondy lambda - ręczna regulacja składu spalin biegu jałowego .
jest to silnik sprzed epoki pb-lesowego paliwka
a co z resztą argenty -jak buda ??? mocno dziurawa???
a' wiesz o przebudowie tunelu pod pionowy drążek ???
most trzeba przespawać na resory - uważaj ma słabsze łożyska
niźli poldi masz most 43/11- 3.9 to dobre przełożenie
na V będzie szedł na maxa ok 180/185km/h
jeżeli masz most 41/10 to daruj sobie tą wymianę - szkoda roboty
są takie poldkowe w standarcie 1.5 gle/i
41/11 -3,73 to i owszem- na trasy
taki most ma 1.9d poldi
  
 
w sprawie podlączenia juz wszystko wiem . na przegląd jezdzilem do tej pory na lpg i nikt mi nie kazal przełączac na bene wiec jak wloże silnik z fiata to chyba to samo . most mam zamiar wlozyć od 132 tylko musze kogoś znaleść kto ma spawarke i juz takie coś robil . jeszcze tego fiata nie kupilem tylko narazie sie przymierzam . co do budy to nie zauważylem dużych skupisk rdzy (bylbyś zainteresowany??) w nastepnym tygodiu moge fotki wrzucić jesli bedzie jescze fiacior i jak go kupie
  
 
Cytat:
2005-03-16 16:54:35, staszekb1 pisze:
w sprawie podlączenia juz wszystko wiem . na przegląd jezdzilem do tej pory na lpg i nikt mi nie kazal przełączac na bene wiec jak wloże silnik z fiata to chyba to samo . most mam zamiar wlozyć od 132 tylko musze kogoś znaleść kto ma spawarke i juz takie coś robil . jeszcze tego fiata nie kupilem tylko narazie sie przymierzam . co do budy to nie zauważylem dużych skupisk rdzy (bylbyś zainteresowany??) w nastepnym tygodiu moge fotki wrzucić jesli bedzie jescze fiacior i jak go kupie

most od 132 jest wąski !!! /pomiedzy starym a szerokim pn/- jak buda jest niezła to bym się zaintereresował
zamontuj pierw na dotychczasowym moście a potem zmieniaj jak Ci nie podpasi
skrzynię weż lepiej od 132 /skośny drążek nie trzeba dewastować tunelu i konsoli
  
 
Jak bedziesz kupowal tego fiata to pilnuj pan zeby byl podwojny przekaznik !!! Jak juz bedzeisz mial albo masz to pisz pan
  
 
Cytat:
2005-12-10 23:31:06, felga pisze:
Jak bedziesz kupowal tego fiata to pilnuj pan zeby byl podwojny przekaznik !!! Jak juz bedzeisz mial albo masz to pisz pan

post wysłany był: 2005-03-16 16:54:35 to prawie 3/4 roku mineło