Witam!
Jesli macie inst.gazowa,auto na wtrysku,mało jezdzicie na benzynie-po pewnym czasie mogą wystapic problemy z praca auta wlasnie na benzynie-u mnie tak bylo i duuuuuuzo czasu minelo zanim do tego doszedlem
UWAGA:nie jestem mechanikiem i moge sie troche mylic,wiec sorki
Do rzeczy:
Objawy:auto odpalalo ale z tygodnia na tydzien coraz gorzej jezdzilo na benzynie(dlawilo go przy wyzszych obrotach),potem juz na wolnych pracowal nierowno jakby na 3 gary(tylko na benzynie!),poczatkowo pomagalo dolanie paliwa-jakk bylo 1/2 baku to git
Mozna pomyslec-pada pompa paliwa(tez tak myslalem zwlaszcza ze paliwa zawsze mialem ok 1/4 w baku co moze prowadzic do przyspieszonego zuzycia pompy)-pojechalem do mechanika-auto pracowalo na benzynie a on odkrecil przewod od filtra paliwa do listwy wtryskowej(LEKKO!)-paliwo widac bylo ze pod duzym cisnieniem bylo podawane do wtryskow(ostro wylewalo sie na filtr)-metoda niebezpieczna ale jak sie potem okazalo diagnoza sluszna- TO NIE POMPA!!!!
Dalej kazal radzic sobie samemu-wiedzialem ze to nie pompa,swiece byly ok,auto jezdzilo dobrze na gazie-mozna bylo przypuszczac ze problem dotyczy ukladu paliwowego-postanowilem zmienic paliwo-dostalem sie do baku-spuscilem paliwo,bylo brudne(zreszta bak tez korodowal od wewnatrz)-wlalem nowe-nie pomoglo!
Kupilem przeczyszczacz wtryskow-NIC
Postanowilem zmienic filtr paliwa(55zl)-(mysle"jesli paliwo bylo takie zasyfione to co musialo byc w filtrze???"

)-I ZNOWU NIC