BRC Genius

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć!

Mam pytanie do speców od reduktorów:
Jak sprawdzić, którą mam wersję reduktora i jaki ma wydatek?
Naklejka z oznaczeniem ciśnienia została specjalnie zerwana przez instalatorów i pozostało tylko ...00 mbar. O ile się orientuję to jest to reduktor jednokomorowy.
Założony jest do Renault Safrane 3.0 V6 167 KM w automacie, komputer to STAG 200-6, wtryski Valtec.
Całość nie chodzi najlepiej, za to kopci ponad 20 / 100 przy delikatnej jeżdzie po mieście!!!!!

Byłem w innym warsztacie i orzekli, że ten reduktor mogę sobie włożyć do Malucha a nie 3.0 V6 , a poza tym mam pomyloną kolejność podłączenia wtrysków: np. na 1 cylindrze mam wtryskiwacz 3, na 5 cyl. wtrysk. 1, itd.
Czy ten sterownik nie gubi się przy tak spieprzonej instalce wtrysków?
Próbowałem zmienić podłączeni kostek, aby na 1 był 1, na 3 - 2, na 5 - 3 itd ale było jeszcze gorzej...
Komputer nie jest w stanie się autoprogramować....
kłopoty można byłoby jeczsze długo wymieniać...

Dzięki
Cześć!
  
 
a ktory to rok ? a czy przypadkiem w twoim silniku wtryski nie pracuja parami?czesto gazeciazie montuja gazowe wtryski po swojemu tz nie kieruja sie kolorami przewodow tak jak w instrukcji tylko wg.wlasnego schematu kolorow.a typ reduktora powinienes miec wpisany w gwarancji a napewno w certyfikacie.potem mozesz porownac np w necie czy ten ktory masz jest faktycznie tym jaki masz w swojej gwarancji
  
 
Rok Safi to 94 a model 95 Baccara.
Wtrysk to fullgroup lub semi fullgroup
Z tą kolejnością to możliwe, tylko że STAG dodaje oryginalne wiązki, więc nie sądzę, żeby chciało się im rozcinać kable i łączyć po swojemu... ?!
Niestety info o reduktorze, jak i kompie, jest delikatnie mówiąc fałszywe. Wszędzie w homologacji mam wpisane TOMASSETO, stwierdzili, że w wydziale komunikacji to i tak nie ma znaczenia