Odczytywanie kodów błędów - potrzebooje konsultacji.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Ostatnio mam problem z Escortem MK7 1.4 z 95r
Zczytałem kody błędów, nadmieniam że pierwszy raz to robiłem.
Oczywiście po przeczytaniu kilku postów z forum.
Wyszło mi tak:
3 błyski, przerwa, 3 błyski, dłuższa przerwa, 1 błysk, dłuższa przerwa, 3 błyski, przerwa, 3 błyski.
Czy to oznacza że to kody: 33; 10; 33; ??
Czy moze coś powaliłem, ale jak mówiłem robiłem to zgodnie z instrukcją.
kod 33 - to zujnik temp cieczy chłodzącej
kod 10 - nie wiem dokładnie o co chodzi ale chyba trzeba wtedy wcisnąć pedał gazu?
Pozdrawiam PSYQ
  
 
oo posta mi wcieło.. więc napisze jeszcze raz.

Wygląda na to że dobrze. Tlko teraz pytanie który to czujnik bo są dwa. Jesli wskaźnik temp. śilnika na desce działa to ten czujnik odpada i pozostaje ten drugi który wysyła dane do kompa.
  
 
Cytat:
2005-12-18 20:16:41, MasterCheat pisze:
oo posta mi wcieło.. więc napisze jeszcze raz. Wygląda na to że dobrze. Tlko teraz pytanie który to czujnik bo są dwa. Jesli wskaźnik temp. śilnika na desce działa to ten czujnik odpada i pozostaje ten drugi który wysyła dane do kompa.



Teraz pytanie i stawiam piwo jak ktos mi powie w jaki spopsób w tym samochodzie Komp mógłby wykazać bład czujnika temperatury(CTS) tego co współpracuje ze wskaźnikiem na desce?

komp moze pokazać tylko i wyłacznie bład czujnika ECT !
  
 
Cytat:
2005-12-18 20:25:36, Slawko pisze:
Teraz pytanie i stawiam piwo jak ktos mi powie w jaki spopsób w tym samochodzie Komp mógłby wykazać bład czujnika temperatury(CTS) tego co współpracuje ze wskaźnikiem na desce? komp moze pokazać tylko i wyłacznie bład czujnika ECT !




pewnie masz racje. Nie wiem, nigdy nie oglądałem na schemacie jak to jest podłaczone . Ale wolałem uświadomić kolegę, że są dwa czujniki tepm. płynu chłodzącego.

pozdro.
  
 
Cały czas mówie o czujniku który daje sygnał na komputer panowie.