| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2006-01-23 12:18:19 interesuje mnie dokladnie grupa 2 (i 4 wczesniej) z DOHC 2000.
HS w RSMP i HS GSMP/WSMP Co mozna zrobic z autem a czego nie wolno robic? |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2006-01-23 12:35:05 Dowolny dolot i zasilanie (wtrysk tez, tak jak pytales, pasuje tylko zeby to bylo "z epoki"). Dowolny wydech, klatka najlepiej wg aktualnego zal J, w GSMP fotel i pasy z utracona homo (ale nie ma jeszcze regulaminu na 2006), dowolne amory, zaplon w oryginalnej obudowie, skrzynia klowa lub seryjna z dowolnym dyfrem w seryjnych obudowach (nie wiem jaka byla "seryjna" - trzeba zobaczyc w homologacji). Boczki na drzwiach musza byc, deska oryginalna tez. Wylacznik pradu, zapinki, ucha holownicze. Waga bardzo mala. Pisz co by Cie jeszcze interesowalo... |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2006-01-23 12:53:37 maska, klapa, blotniki przednie, zderzaki i listwy z wlokna szklanego,
zawieszenie polimery- unibole motor N-alfa, glowica duze zawory, wiekszy stopien sprezania, odelzony wal, odelzone kolo zamachowe, sucha miska olejowa hamulce np.z tipo 2.0 16V reczny hydrauliczny osobny uklad szyby plexa deska flokowana boczki z wlokna szklanego p.s. czy wolno? |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2006-01-23 13:23:48 Lekkie elementy nadwozia - zalezy od homologacji.
Poliuretan/teflon/unibole - jak najbardziej Silnik - dowolne zawory, dowolna obrobka oryginalnej glowicy (to co u mnie) Obrobiony wal i kolo - jak najbardziej, sucha miska - musi byc w homologacji, trzeba sprawdzic. hamulce - temat dyskusyjny, niejasne przepisy dla mnie. Ale na pewno nie homologowali go z oryginalnymi. W kazdym razie w GSMP jezdzi na felgach 13x8. Boczki - dowolne byle byly. Flok tez OK. Szyby z plexy/poliweglan - zal. K pozwala, zalezy od regulaminu na 2006. |