HS borewicz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
interesuje mnie dokladnie grupa 2 (i 4 wczesniej) z DOHC 2000.
HS w RSMP i HS GSMP/WSMP

Co mozna zrobic z autem a czego nie wolno robic?
  
 
Dowolny dolot i zasilanie (wtrysk tez, tak jak pytales, pasuje tylko zeby to bylo "z epoki"). Dowolny wydech, klatka najlepiej wg aktualnego zal J, w GSMP fotel i pasy z utracona homo (ale nie ma jeszcze regulaminu na 2006), dowolne amory, zaplon w oryginalnej obudowie, skrzynia klowa lub seryjna z dowolnym dyfrem w seryjnych obudowach (nie wiem jaka byla "seryjna" - trzeba zobaczyc w homologacji). Boczki na drzwiach musza byc, deska oryginalna tez. Wylacznik pradu, zapinki, ucha holownicze. Waga bardzo mala. Pisz co by Cie jeszcze interesowalo...
  
 
maska, klapa, blotniki przednie, zderzaki i listwy z wlokna szklanego,
zawieszenie polimery- unibole
motor N-alfa, glowica duze zawory, wiekszy stopien sprezania,
odelzony wal, odelzone kolo zamachowe, sucha miska olejowa
hamulce np.z tipo 2.0 16V
reczny hydrauliczny osobny uklad
szyby plexa
deska flokowana
boczki z wlokna szklanego

p.s.
czy wolno?
  
 
Lekkie elementy nadwozia - zalezy od homologacji.
Poliuretan/teflon/unibole - jak najbardziej
Silnik - dowolne zawory, dowolna obrobka oryginalnej glowicy (to co u mnie)
Obrobiony wal i kolo - jak najbardziej, sucha miska - musi byc w homologacji, trzeba sprawdzic.
hamulce - temat dyskusyjny, niejasne przepisy dla mnie. Ale na pewno nie homologowali go z oryginalnymi. W kazdym razie w GSMP jezdzi na felgach 13x8.
Boczki - dowolne byle byly. Flok tez OK.
Szyby z plexy/poliweglan - zal. K pozwala, zalezy od regulaminu na 2006.