| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2005-12-22 20:25:08 SZybkie oytanko:
Jaki ustawic kat wyprzedzenia zaplonu dla silnika 800. Nawet nie wiem na jakim walku, bo nie zagladalem (poprzedni wlasciciel pieprzyl cos o walku heinricha ale to nic pewnego iu nic wiecej nie wiem). Spodziewam sie odpowiedzi w stylu: na takim a takim walku mam tyle i tyle i jest git albo generalnie 800 chodza dobrze/lepiej jak sie ustawi tyle i tyle. Nie wymagam od nikogo jasnowidztwa ale szybkich i prostych odpowiedzi NA TEMAT!!!! z gory dzieki, pozdro |
profil-usunięty | 2005-12-22 20:51:57 Po pierwsze jak szukasz forum gdzie ludzie pomagają a nie robią tak : pomocni
To źle trafiłes... Po drugie 800 - sporo zalezy od wałka rozrządu . Na jakich tłokach robiona 800 Jaka kompresja na garach Jakie swiece Jakie dysze.. Po prostu nic nie wiesz tak rozumiem wiec najprosciej by było kupic moduł z pokretłem w kabinie który reguluje zapłon. Ustawiasz wtedy np na 5 stopni i regulujesz - sprzedaje go ANDY K na 126p.pl |
Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2005-12-22 21:03:12
nikt tu nikogo na siłe nie trzyma |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-12-24 14:38:31 Mało tego, że na dwóch różnych aparatach. Ten sam aparat może na pierwszym garze strzelać na 13'tu stopniach a na drugim garnku juz na 8;/ Bardzo często spotykany mankament aparatów to nierówne wzniosy krzywek;/ Przydaołoby się aparat najpier dobrze wykalibrować a dopiero potem szukać owego momentu.
Co do samego ustawienia, to zimowe zapłony sa troszeczke inne od letnich. Wynika to z granicy temperatury do jakiej jestes w stanie zagrzac silnik;] Wiem, wiem, że można i zima zagotować ale po dłuższym katowaniu..... Polecam tak jak chłopacy pisali poszukiwac po uprzednim zapoznaniu sie z dysza paliwa;] |