Wyprzedzenie zaplonu w 800

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
SZybkie oytanko:
Jaki ustawic kat wyprzedzenia zaplonu dla silnika 800. Nawet nie wiem na jakim walku, bo nie zagladalem (poprzedni wlasciciel pieprzyl cos o walku heinricha ale to nic pewnego iu nic wiecej nie wiem).

Spodziewam sie odpowiedzi w stylu:

na takim a takim walku mam tyle i tyle i jest git

albo

generalnie 800 chodza dobrze/lepiej jak sie ustawi tyle i tyle.

Nie wymagam od nikogo jasnowidztwa ale szybkich i prostych odpowiedzi NA TEMAT!!!!

z gory dzieki, pozdro
  
 
kazda wydumka wymaga doswiadczalnego dobrania kąta wyprz. co egzemplaz to inny przypadek ustawiaj jak najwczesniej , na granicy spalania stukowego i wstecznych zapłonów przy uruchamianiu, mysle ze wtedy silnik daje z siebie mozliwie najwięcej reszty prawdopodobnie dowiesz sie od chłopakow ktorzy dumają 126


[ wiadomość edytowana przez: Poramancza dnia 2005-12-22 20:40:39 ]
  
 
Po pierwsze jak szukasz forum gdzie ludzie pomagają a nie robią tak : pomocni
To źle trafiłes...

Po drugie 800 - sporo zalezy od wałka rozrządu .
Na jakich tłokach robiona 800
Jaka kompresja na garach
Jakie swiece
Jakie dysze..

Po prostu nic nie wiesz tak rozumiem wiec najprosciej by było kupic moduł z pokretłem w kabinie który reguluje zapłon.
Ustawiasz wtedy np na 5 stopni i regulujesz - sprzedaje go ANDY K na 126p.pl
 
 
Cytat:
2005-12-22 20:51:57, adasco01 pisze:
Po pierwsze jak szukasz forum gdzie ludzie pomagają a nie robią tak : pomocni





nikt tu nikogo na siłe nie trzyma
  
 
czesc Mostek!

ustaw go na 10 i sluchaj na 4-tym biegu jak przyspieszasz od 50km/h czy nie stuka. jak nie stuka to sproboj troche wieksze wyprzedzenie, a jak stuka to odwrotnie i tyle. jedynie metoda prob i bledow. Im blizej jestes stukowego a nie stuka tym lepiej. Rozbieznosc ustwien zaplonu na dwoch niby identycznych aparatach moze spokojnie wyniesc 5 stopni (wszelkiego rodzaju luzy itd itp).

daj znac jak posuwaja sie prace.
  
 
Mało tego, że na dwóch różnych aparatach. Ten sam aparat może na pierwszym garze strzelać na 13'tu stopniach a na drugim garnku juz na 8;/ Bardzo często spotykany mankament aparatów to nierówne wzniosy krzywek;/ Przydaołoby się aparat najpier dobrze wykalibrować a dopiero potem szukać owego momentu.


Co do samego ustawienia, to zimowe zapłony sa troszeczke inne od letnich. Wynika to z granicy temperatury do jakiej jestes w stanie zagrzac silnik;] Wiem, wiem, że można i zima zagotować ale po dłuższym katowaniu..... Polecam tak jak chłopacy pisali poszukiwac po uprzednim zapoznaniu sie z dysza paliwa;]