MotoNews.pl
  

Problem z Diego w C240 V6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem z instalkją firmy kme diego w mesiu C240 V6 przy wciśnięciu gazu z 3/4 na ful przy obrotach z przedziału 2500 - 3500 jest wyczuwalne zadławienie silnika i dopiero przyspiesza , przy wciśnięciuu pedała poniżej tych obrotów silnuik wkręca sie prawidłowo. był ustawiany komputer gazowy wg mapy zebranej na benzynie.
  
 
A na jeszcze wyższych obrotach chodzi tak samo?Moze masz za bardzo uszczuplone gazu lub za mało?
  
 
napisz cos wiecej.jaki reduktor jakie masz cisnienie .ile to auto ma km.czy odczytales w zakladce programu bledy? jakie sa.czy pow.tej wart 3500 obr. wkreca ci sie normalnie kiedy odcina obr. jakie sa wtryski itd.pozdr.
  
 
reduktor Tomasetto Gold, silnik V6 170 km czyli 28 km na cylinder, po przekroczeniu 3500 wkręca się normalnie nie ma zadławienia, obroty odcina w okolicach 5500 obr. co do ciśnienia muszę sprawdzić, nie ma żadnych błędów. dysze miały być 2,4 ale nie sprawdzałem. wtryskiwacz matrix.
  
 
jak mozesz to zrob zrzuty z softu .podczas pracy z roznych zakladek a bylo by super jak jeszcze by byl zrzut podczas tego zadlawienia wyslij mi to na priv
  
 
Dzisiaj regulowałem ponownie mapę i chyba jest ok miałem zbyt ubogą mieszankę przy czasie otwarcia powyżej 9 ms prawdopodobnie zanim komp benzynowy zareagował i wydłużył czas było to zadławienie , na razie jeździ , cisnienie gazu 1,3 przy dodaniu gazu spada do 1,05 . nie wiem czy dobrze myśle, jeśli jestem w błędzie dajcie znać.
dzięki.
  
 
niestety moje szczęście było przedwczesne , długo niezaglądałem na forum jednak zwiększając czas otwarcia wtryskiwaczy dla większych obciążeń minimalizuję efekt zapadu mocy, jednak analizując zebrane mapy na benzynie i na lpg , lpg jest zbyt bogata, może zwiększyć średnicę dysz?
  
 
Witam,
Po założeniu instalacji już tak było czy dopiero teraz? Może filtry są już zapchane, sprawdź połączenia itd.