Obnizenie escorta

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
siema mam pytanie czy opłaca sie kupic te sprezyny i czy 30 mm to duzo co do obnizenai prosze o odpowiedzi dzieki http://www.allegro.pl/show_item.php?item=77349659
  
 
30mm to bardzo mało.....moim zdaniem za mało..ale to już co kto lubi

co do firmy to cena=jakość
  
 
Dla mnie to jakiś NO NAME
  
 
oj malusio!!! gleba musi byc konkretna!!!!
  
 
Wojo a ty ile masz obnizonego escorta
  
 
Jak w profilu -60/-60
  
 
ja mam taka glebe ze jak widze hopa to mi sie wszystko w srodku gotuje !!!! bo wiem ze czeka mnie wycofywanie!!!!
  
 
A jakiej firmy sprezyny polecacie
  
 
moim marzeniem jest nowiutki gwint KW innox line
  
 
Cytat:
2005-12-14 00:00:49, cabrio pisze:
ja mam taka glebe ze jak widze hopa to mi sie wszystko w srodku gotuje !!!! bo wiem ze czeka mnie wycofywanie!!!!





Ja mam "zaledwie" to -60, ale wystarcza żeby wiedzieć że się ma zęby, podwozie i dokładkę zderzaka
  
 
Cytat:
2005-12-13 23:41:00, milan151 pisze:
siema mam pytanie czy opłaca sie kupic te sprezyny i czy 30 mm to duzo co do obnizenai



to napewno nie duzo ale napewno polepszy ci sie prowadzenie, przy takim stopniu zwiechy nie musisz wymieniac amorow, a jak zmienisz springi najlepiej jakies progresy wstawisz dystanse ok 15-20mm na strone to napewno zauwazysz pozytywna roznice...takie zwiechy jakie ci proponuja moga spowodowac przygryzanie jezyka na dziurach i wypadanie plomb z zebow
  
 
Plomby może nie wypadają, ale powiem tak: do naprawdę twardej zawiechy i niskiej trzeba być przekonanym. Znać wady i zalety, być lekko pieprzniętym na tym punkcie. Jeśli pada hasło "a może niżej bo..." to już wiem że ten ktoś nie wytrzyma długo z "dechą".

Większość osób które ze mną jeżdżą, stwierdza że w życiu nie popełniła by tego do jazdy na codzień. A ja się tym cieszę. Jak ktoś chce niżej dla wyglądu, nie wytrzyma pewnie. Wystarczy spróbować pojeździć z kumplem. Jak się okaże że trzeba latać z zakupami bo krawężniki pod sklepem za wysokie itp. do większość osób się "wyleczy".
  
 
Cytat:
2005-12-14 00:04:05, cabrio pisze:
moim marzeniem jest nowiutki gwint KW innox line


Moim też hehe. Rozważałem zakup, ale poszedłem po rozum do głowy i zrozumiałem, że wydać 3400 pln na zawias do auta wartego 10.000 to po prostu nielogiczne. Dlatego zamówiłem gwint Weiteca .
  
 
Nie rozumiem takich problemów przecież essi jest tak niski że i tak łapie śpiących policjantów i krawężniki - obniżanie go jeszcze, to proszenie się o problem.
Nieraz przywaliłem na progu moja essinką - oj to boli boli - i zawsze zastanawiałem sie dlaczego jest tak niski, 2-3 osoby plus bagaż i aż strach jechać
  
 
Widzisz, bo to jest tak, że Essi jest tak niski, że według niektórych aż go zglebić trzeba



[ wiadomość edytowana przez: Wojo dnia 2005-12-16 20:09:31 ]
  
 
Escort wychodzil na 3 roznych wysokosciach z salonu.Wiec moze jak ktos ma tego niskiego to mu starcza,ale jak komus trafila sie terenowka no to coz Mielismy kiedys GHIA '91 seryjna i na prawde uwierzcie mi ,ze to autko bylo niskie,wszedzie chaczyl
  
 
Cytat:
2005-12-16 19:27:05, Darecki pisze:
Nie rozumiem takich problemów przecież essi jest tak niski że i tak łapie śpiących policjantów i krawężniki - obniżanie go jeszcze, to proszenie się o problem. Nieraz przywaliłem na progu moja essinką - oj to boli boli - i zawsze zastanawiałem sie dlaczego jest tak niski, 2-3 osoby plus bagaż i aż strach jechać


No to chyba masz do wymiany amortyzatory i sprężyny, bo seryjny escort to jeden z najwyzszych aut w swojej klasie. Prześwity w błotnikach ma wielkości auta ciężarowego (prawie).l Istne cross country. Przy pełnym obciążeniu mam dopiero seryjny prześwit np pustego Clio.
Do escorta bez gleby 80/50 nawet nie ma co mówić o obniżeniu.

Jeśli Ty haczysz o byle policjanta, no to być może masz zawias od dawna niesprawny (i nie chodzi mi o luzy), który nie trzyma seryjnego obniżenia - zużyte spręzyny.


[ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2005-12-16 20:39:53 ]
  
 
Cytat:
2005-12-16 20:17:20, Seba pisze:
Escort wychodzil na 3 roznych wysokosciach z salonu.



Skąd masz takie dane ? Możesz podać jakieś źródła ?

BTW.

Zobacz, jak wyglądał na serii Noska essik i mój.
Czy to są auta, którymi można o wszystko haczyć? Przecież to wyglada tragicznie, jeep doslownie. Prześwity koszmarne.






[ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2005-12-16 20:49:59 ]
  
 
masakra moj Essi na alusach i niskim profilu opony ma takie prześwity jak jakis terenowy samochod, dlatego na wiosne/lato pojdzie na glebe
  
 
gleba musi być bo to podstawa