Podlaczylem auto pod komputer

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich. podlaczylem auto pod kompa i dalem aby mi pokazal bledy i wyskoczyly mi te:
00527- czujnik temperatury kolektora dolotowego g-72
czujnik temperatury powietrza wejsciowego g-72
00553-przeplywosciomierz masowy powietrza g-70
czujnikprzeplywu masy powietrza
00626-lampka kontrolna nagrzewania swiec zarowych k 29
swiatlo indykatora swiecy zarowej k29
01265-zawor recyrkulacji spalin n18
zawor cewki regulatora prozniowego egr
00519-czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym g-71
czujnik map poza zasiegiem
Nastepnie wzialem je skasowalem i wszystkie sie skasowaly procz 00527 i wogole nie chcial sie skasowac. A mam problem taki z autem ze zgubil moc. Moze wie ktos co mam zrobic wedlug tego co mi wyskoczylo na kompie.
  
 
Może zdradzisz tajemnicę jaki to jest silnik, chodzi o oznaczenie literowe. Czujnik G71 i G72 są zintegrowane w jednej obudowie i przymocowane w plastikowej rurze dolotowej silnika. Czy silnik stale jest zamulony czy dopiero jak się przełączy w tryb awaryjny? Jak zgasisz silnik i potem znowu zapalisz, to silnik ma już moc normalna czy nie, rozpędza się powyżej 2800rpm?
  
 
mam silnik golfa 1.9 tdi 110 km. a silnik zamula gdzies od 3000 obrotow tak jakby nagle stracil moc a jak wylacze silnik i odpale na nowo to jest ok i tak caly czas
  
 
Na początek podmień od kogoś zaworek N75 (ten z białą albo szarą główką, różnie je produkowali) i sprawdź czy się poprawiło i czy nie przechodzi w tryb awaryjny. Posprawdzaj też czy rury i węże gumowe od doładowania są szczelne i bez dziur (intercooler też obejrzyj). Koszt czujnika G71/G72 to jakieś 300pln, ale na razie nie wymieniaj. Możesz też spróbować czy wodzik od kierownicy w turbinie chodzi bez zacięć w całym zakresie, rozruszaj go trochę.
  
 
a jak podlacze na nowo auto pod kompa to caly czas jest tylko jeden blad 527 i nie chce sie skasowac. reszte bledow skasowalem.