MotoNews.pl
  

Smierdzi gazem w aucie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam od jakiegos czasu Escort zaczoł mi duzo palic a od niedawna zaczeło tez strasznie smierdzieć po włączeniu nawiewu co to moze być.





[ wiadomość edytowana przez: placek78 dnia 2005-12-18 11:50:57 ]
  
 
wez sobie kolego pedzel, wode z mydlem (duzooooooooooo mydla) i obsmaruj tym specyfikiem wszelkie zlaczki gazu, tam gdzie beda babelki masz nieszczelnosc, jak sie boisz sam to dokrecac to jedz do gaziarza, jak nie, to zakrec zawor na butli (tak na wszelki wypadek) i sproboj lekko dociagnac, jak nie pomaga to czasem trzeba popuscic calkiem i docisnac od nowa,

napewno musisz cos z tym zrobic, gaz w komorze silnika przy odpowiednim stezeniu i "swiecacych" przewodach WN (iskrzacych) moze spowodowac bum pod maska (chociarz wbrew pozorom, nie jest bardziej niebezpieczne niz rozlana benzyna na kolektor, bena sie wczesniej zapala )
  
 
Cytat:
2005-12-17 15:41:24, dcnt pisze:
wez sobie kolego pedzel, wode z mydlem (duzooooooooooo mydla) i obsmaruj tym specyfikiem wszelkie zlaczki gazu, tam gdzie beda babelki masz nieszczelnosc, jak sie boisz sam to dokrecac to jedz do gaziarza, jak nie, to zakrec zawor na butli (tak na wszelki wypadek) i sproboj lekko dociagnac, jak nie pomaga to czasem trzeba popuscic calkiem i docisnac od nowa, napewno musisz cos z tym zrobic, gaz w komorze silnika przy odpowiednim stezeniu i "swiecacych" przewodach WN (iskrzacych) moze spowodowac bum pod maska (chociarz wbrew pozorom, nie jest bardziej niebezpieczne niz rozlana benzyna na kolektor, bena sie wczesniej zapala )


A jakie są objawy uszkodzonej membrany??
  
 
hmm, jest to powolne zanikanie mocy samochodu i klopoty z regulacja, na koniec calkowita niemalze niemoznosc regulacji parownika. Glownie wolne oborty nie daja sie stawic, spalanie wzrasta. Slaba dynamika samochodu.

Zawsze w razie podejrzenia o wymiane membran, nalezy wczesniej sprawdzic stan swiec, kabli, filtra gazu, ustawienia kata wyprzedzenia zaplonu i luzow zaworow, dopiero jesli to nie pomaga przechodzi sie do regulacji inst gazowej. w moim przypadku jest to instalka I generacji, wiec ilosc elementow skladowych instalacji jest mozna powiedziec znikoma, nie za bardzo ma sie co psuc, a co za tym idzie mozna szybko dojsc co nawalilo w razie klopotow

Na szczescie ruskie dosc dobrze wykonali ten samochod i jest odporny jak czolg, kiepskie niestety sa czesci zamienne, ciezko dostac oryginaly. (a ceny czesci sa zawsze smiesznie niskie )
  
 
Cytat:
2005-12-17 15:24:48, placek78 pisze:
witam od jakiegos czasu Escort zaczoł mi duzo palic a od niedawna zaczeło tez strasznie smierdzieć po włączeniu nawiewu co to moze być. [ wiadomość edytowana przez: placek78 dnia 2005-12-18 11:50:57 ]



O to calkiem jak bylo u mnie, najpierw kazali mi wymienic reduktor, a potem okazalo sie ze trzeba zaslonic (fachowej nazwy nie znam) taka rurke co od wydechu przy silniku wychodzi, wiedzialem ze nie wytlumacze, no w kazdym razie u mnie zamkniecie tego pomoglo i regulacja gazu bo mialem zbyt uboga mieszanke, a mialem identycznie, jak wlaczylem nawiew smierdzi, jak wylacze mozna jechac
  
 
Cytat:
2005-12-17 15:24:48, placek78 pisze:
witam od jakiegos czasu Escort zaczoł mi duzo palic a od niedawna zaczeło tez strasznie smierdzieć po włączeniu nawiewu co to moze być. [ wiadomość edytowana przez: placek78 dnia 2005-12-18 11:50:57 ]


znalazłem usterkę,pęknięty przewód przy parowniku . [/LIST]

[ wiadomość edytowana przez: placek78 dnia 2005-12-22 21:43:02 ]