| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-01-13 15:49:28 Mi wogole kiera nie odbija a mam wszystkie czesci nowe,zreszta ja osobiscie niepamietam,albo nieodczuwam tego,ze w jakim kolwiek seryjnym malcu nieodbija kiera.Niewiem jak sie to tyczy malcow z uk.kierowniczym z Bis-a. Dla mnie to norma dla ktorej przywyklem ![]() |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2006-01-14 12:07:18 zapieczone zwrotnice, wybita dźwignia pośrednia, zatarta przekładnia /brak oleju/ albo wszystko na raz.
Spróbuj nasmarować zwrotnice, sprawdzić olej w przekładni i luz na dźwigni pośredniej. |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-01-14 12:24:00 dolkadnie to co mowi pavlus. zacznij od zwrotnic.pozniej sprubuj wymienic wspornik ukladu - koszt okolo 20 zl. a na koniec przekladnie. |
nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2006-01-14 13:15:54 a moze panowie wpadna na pomysl ustawienia zawieszenia? kat pochylenia kola tez ma znaczenie. |
felga opole | 2006-01-14 13:39:43 cisninie w oponach ![]() |
tomek-bieron opel kadett c '77 kraków | 2006-01-14 13:48:36 no nie no panowie fachowcy...wstyd...za powrót kół do pozycji na wprost są oodpowiedzialne dwa kąty; pochylenia sworznia zwrotnicy i wyprzedzenia sworznia zwrotnicy,jeden z nich masz spieprzony,skręć koła w prawo i zobacz jak sie odchylają w stosunku do pionu,tzn przy skręcie w prawo ,prawe koło ma być w lekkim plusie/pozytywie a lewe w miare ciut prościej,czyt.bliżej pionu ,w drugą strone odwrotnie,powinieneś zauważyć która strona jest źle ustawiona,wewnętrzne kolo ma być pochylone jeśli tak nie będzie to jedź gdzieś żeby ci ustawili te kąty,a przy okazji też zbieżność i pochylenie koła,
uwaga!!jeśli zamierzasz obniżać bolida to najpierw go obniż a później rób kąty bo szkoda kasy na dwa razy to samo.pozdrawiam i przepraszam że sie tak rozpisałem. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2006-01-14 14:12:56 Taaak panie fachowcu tylko że w maluchu ze względu na znaczne tarcie w zwrotnicach głównym elementem powodującym powrót kierownicy nie są kąty tylko guma w dźwigni pośredniej właśnie /działa jak drążek skręcający/. Jeśli tam jest rozklejone to żadne kąty nie pomogą. Tak samo jak są zatarte zwrotnice/przekładnia. A jeśli któryś z elementów układu kierowniczego wymaga naprawy/wymiany wtedy ustawianie kątów to wyżucanie pieniędzy w błoto. |