| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
vicia BMW Friend BMW E36 / 316i / M40 Jelenia Góra (Lubawka) | 2005-12-19 22:01:36 Następnym razem jak się będziesz wygłupiał to daj na max ogrzewanie.
Mam nadzieje, że nie przegrzałeś i uszczelka pod głowicą cała |
![]() Gregi83 BMW E36 coupe Warszawa | 2005-12-19 22:08:01 Vicia przedstawił Ci najbardziej pesymistyczna wersje Musisz powiedzieć coś więcej żeby można było bliżej sprecyzoać Dużó płynu ubyło ?? |
vicia BMW Friend BMW E36 / 316i / M40 Jelenia Góra (Lubawka) | 2005-12-19 22:20:43 Mam oczywiście nadzieje, że nic się nie stało poważnego.
Powodzenia, no i sprawdź od razu cały układ chłodzący (visco, itp itd). Ja troszkę też się bawiłem, ale na ogrzewaniu i nic się takiego nie działo. Tylko, że ja swojej nie katuje i robiłem to z umiarem. A ty może na całość poszedłeś |
![]() Gregi83 BMW E36 coupe Warszawa | 2005-12-19 22:23:33 No 1.6 to faktycznie można na całosc pójść |
vicia BMW Friend BMW E36 / 316i / M40 Jelenia Góra (Lubawka) | 2005-12-19 22:26:51 hehe, na lodzie to i maluchem 600cm można |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2005-12-20 11:16:45 Niom obre to ciesz sie ze "tylko" płyn a nie np panewka heheh |
biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-12-20 12:54:47
Jeztom, ale kolega nie miał pewności czy to np. nie wisko się skończyło, dlatego też silnik wyłączył. Czasem na postoju temp. rośnie i wtedy należy właśnie silnik wyłączyć i otworzyć maskę w celu chłodzenia. Koledze radziłbym na przyszłość uważnie obserwować wskazania temperatury silnika i pilnować układ chłodzenia, gdyż jest on dość czuły w BMW. Pozdrawiam |
lukasz_xyz BMW Member 530d Belchatow | 2005-12-20 13:23:07 Jakby nie patrzył nie wolno gasić silnika kiedy temp. mu niebezpiecznie urosła, jeśli jest tak, że visko padło to powinno się silnik schłodzić jadąc. A tak nawiasem mówiąc jeśli silnik został przegrzany to w 9 na 10 przypadkach pęka głowica. A ten raz to uszczelka. Wiem coś o tym bo dwa razy zagotowałem silnik w e30 325. Raz skończyło się "tylko" na wymianie głowicy, drugi raz wymieniałem cały silnik bo pękła głowica i jedna tuleja....
|
ArturLegnica BMW 525i E-34 Legnica | 2005-12-20 13:33:17 jakie byly objawy jak pekla Ci tuleja ??? |
cjanek BMW Member BMW E-36 316i, Toyot ... w wolne dni mazury | 2005-12-20 14:10:11 ...a może po prostu naszemu koledze dawno się nie zaglądało pod maskę swojej Beci i całkiem zapomniał że jest coś takiego jak "płyn w chłodnicy"?
pozdrawiam. |
e36kompakt Warszawa | 2005-12-20 15:44:49 zima ma swoje ++ - ja wyskoczyłem moją kanapą na trase toruńską po pólnocy- zero ruchu itp- na czterech pasach udało mi się obrócić 4 razy 360" powyżej 2litrów to pewnie na asfalcie tak wywija- mam tego świadomość nie musicie odpisywać ale czymś trzeba się zadowolić chociaż zimą |
mibhell BMW Head Moderator E36 320iT www.silesiaparts.pl | 2005-12-20 16:38:54 Tylko uwazaj zeby nie przegrzac nastepnym razem |
![]() bmw111a BMW e36 Bolesławiec | 2005-12-20 17:04:56 Witam,
Nie wiedzialem ze trzeba zostawic wlaczony silnik. a jak moge sprzawdzic czy poszła uszczelka czy głowica? narazie nie widze wycieku !! i normalnie jedzie! jak to sprawdzic?? i czy to na pewno cos sie stalo? czy sie musial stac czy byc moze nic nie bylo? moze wsyzstko jest ok?? a czy płyn z chlodnicy mogl sie sam gdzies wylac bo zostalo go jeszcze w chlodnicy wiec nie wiem co mam robic. COs peklo ze go nie ma tyle ile bylo? POMOCY!! |
![]() bmw111a BMW e36 Bolesławiec | 2005-12-20 17:07:08 i musze dodac ze maske odrazu podnioslem. wial zimny wiatr bo temperatura byla 0 stopni..
Jak sprawdzic czy cos se stalo?? oby nie bylo nic do naprawiania. |
tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-12-20 17:09:06
wyjdzie w praniu ;] |
![]() bmw111a BMW e36 Bolesławiec | 2005-12-20 17:10:00 a jakie beda objawy? i co mam teraz robic?
[ wiadomość edytowana przez: bmw111a dnia 2005-12-20 17:10:23 ] |