Modyfikacje silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc jestem włascicielem swojej wymarzonej bawarki od miesiaca zaczynalem od gofla 2 i po zamianie dalej niemoge wyjsc z podziwu ale dosc juz owijania , ciekawi mnie od jakich modyfikacji silnika najlepiej zacząć ile to bedzie kosztowac i gdzie bedą umieli mi to zrobi w maire przyzwoitej cenie i jakie daja najleszpe efekty , slyszalem o ze polerka kanałow + wieksza pompa paliwa, daje znacznie lepsze osiagi, ale czy po takim zabiegu wrzucenie np chipa nierozlegluje mi tego czy bede musial chip odpowiednio dostroic... oraz jesli chcem modyfikowac a nie wyminiac na inny silnik ... co musze wyminic(czy np skrzynia biegow da rade to obsluzyc) z gory dzieki za pomoc a w razie czego dzieki za przekierownai mnei do fachwoej literatory
  
 
wiesz co musisz zmienic samochód kup se 750 i i nic nie bedziesz musiał modyfikowac bmw to nie fiat 126p
  
 
Skoro nie możesz wyjść z podziwu i Ci ta E30 tak bardzo leży to po ładować ręce w coś co jest dobre? Napsujesz tylko jakimiś chipami, stożkami i pompami i będzie Ci tylko pierdzieć i mulić.
Pozdrawiam
  
 
Siemka slawek.... napisz jaki masz silnik !!!! to moze cos niecos ci podpowiem .... ale to tylko e30 wiec nie spodziewaj sie niczego kolosalnego....
  
 
silnik 2.0i rok 1989 niezagazowana
  
 
Cytat:
2005-11-30 12:49:52, draiwer5 pisze:
wiesz co musisz zmienic samochód kup se 750 i i nic nie bedziesz musiał modyfikowac bmw to nie fiat 126p



nie "kupie se" bo jak dla mnie puki co to za duzy,zresztą jak nieumiesz odpowiedziec na moj post to niewiem poco sie wymadrzasz
  
 
Jak mniemam,auto z 1989 ma już sporo przejechane a jeżeli ma mało przejechane to znaczy że był licznik kręcony.Do rzeczy,jakie by to nie było auto,to odradzam przy tak starym silniku jakie kolwiek modyfikacje,możesz zbierać korbowody po drodze.Mam BMW z końca 1995 roku i fachowiec powiedział że może mi go tuningować,ale to może się skonczyć porażką dlatego że już zbyt duży przebieg.Oczywiście nie ma reguły,możesz przejechać następne 100 000 km a może i 200 km i silnik padnie.Logicznie rozumując wez z domu starców dziadka i każ mu przebiec 200m sprintem to się "obali"
  
 
Twoje mniemania sa typowo wiesniackie.... nie kazde auto ma duzo przejechane... i nie mozna wszytskiego pakowac w jeden worek!! I mity ze auta z malym przebiegiem sa krecone tez nie tyczy sie wszytskich aut. MOj kolega ma Corrado 91 rok wroctce pokaze wam fotki i jakos nie odradzali mu tunningu silnika a silnik to 1.8 Turbo ktory ma ponad 200 KM. I Jakos nie pluje korbowodami. Z reszta nie wiem po co filozofujesz jak nie masz pojecia jaki silnik i w jakim stanie ma pytajacy. Ja mam BMW 1990 roku jest w dziale sprzedam i ma komore silnika i silnik jak z fabryki a auto kupione od starszego pana ktory malo jezdzil bo nie mial potrzeby i przebieg mam 190 tys a to na ten silnik jest malo jakbys nie wiedzial to jest 6 cylindrow, a w niemczech dbaja o auto nie jak u nas polakow nieudacznikow europejskich. MOj kolega np. sprowadzil auto z 1991 roku BMW 7 E32 i ma jeszcze na niektorych elementach folie oryginalna.... wiec nie gadaj herezji tylko poradz cos konkretnego a jak nie to

[ wiadomość edytowana przez: ArturLegnica dnia 2005-12-04 16:19:21 ]
  
 
Po pierwsze żeby sie brać za jakieś modyfikacje to trzeba by zrobić najpierw kapitalke aby mieć większą pewność że silnik wytrzyma.

Na przykładach Alpiny, przy standardowej przeróbce typu GT (+ 10 - 15%) wymieniane były także tłoki i korbowody na kute odpowiedniki.
Według mnie Najlepszym rozwiązaniem jeśli chodzi o cene do przyrostu mocy jest kompresor. Przyrost mocy i momentu obrotowego jest praktycznie od około 1700 RPM do końca.
Przy mechanicznych przeróbkach moc i moment obrotowy jest większy na średnich i wysokich obrotach.

  
 
Cytat:
2005-12-04 16:17:02, ArturLegnica pisze:
1.8 Turbo ktory ma ponad 200 KM.




albo ty sciemniasz albo kolega ci nasciemnial bo w corrado nie bylo silnika z turbo o mocy ponad 200KM. byl jedynie 1,8 ze sprezarka g60 z moca 160KM
  
 
po jakiego diabła wsadzać do corrado turbinę skoro tam jest sprężarka mechaniczna
  
 
a co do turbiny do BMW to mnie to odradzono, mam motor M50 i mechanik powiedział że próbowali już włożyć turbinę do takiego silnika
i rezultaty były złe - podobno problem z uszczelką pod głowicą którą zawsze wydmuchuje ...
  
 
tolo jakbys troszke myslal to bys sie domyslil ze to silnik po tunningu .... co sie z toba dzieje czlowieku.... a te corrado bylo w GT (czasopismo) kolor pomaranczowo bordowy...
  
 
Jesli chodzi o turbo to byla by to ostatnia rzecz jaką bym tam wsadzil, bo w koncu silnik i tak pod turbo trzeba przygotowac (a ze auto ma ponad 280 tys) to byl by to obiwazek ,co do przebiegu to jestem pewniak ze niebyl cofany a tak na dobra sprawe to trudno znalezc mniej niz 250 a ze r6 to jeszcze dlugo pojezdzi przynajmniej mam nadzieje , niejest zmulona, zewnetrznie i wewnetrznie w dobrym stanie dlatego chcialbym spurbowac cos z neij troche wiecej wykrzesac, prosze tylko niepiszcie nic o wymianie silnika...ale co zrobic w nim zeby chociarz dobic do 150km a jakby bylo i wiecej to niepoagardze postami
  
 
a jesli chodzi o te corrado to jesli ono bylo na zlocie na lotnisku we wrzesniu to pewnie ze ma 200km scigalo sie nieraz i dalo popis ... a jesli to nawet nie te... to i tak 200km w corrado jest do wyciagniecia
  
 
Cytat:
2005-12-04 19:09:39, ArturLegnica pisze:
tolo jakbys troszke myslal to bys sie domyslil ze to silnik po tunningu .... co sie z toba dzieje czlowieku.... a te corrado bylo w GT (czasopismo) kolor pomaranczowo bordowy...




jakbys pomyslal to bys napisal precyzyjniej czy to corrado z oryginalnym silnikiem PG 1,8G60 czy ma wsadzony nowy silnik AEB 1,8T np z audi a3. w tym temacie mowimy o starym silniku ktory ma byc wzmocniony a ty napsiales ze corrado ma silnik 1,8 turbo co by wskazywalo na to ze nie ma oryginalnego silnika z duzym przebiegiem. chyba ze poprostu nie odrozniasz g60 od zwyklej turbiny



[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-12-04 21:32:42 ]
  
 
slawek to jest to corrado o ktorym myslisz
  
 
Cytat:
2005-12-04 19:13:36, SlawekLca pisze:
Jesli chodzi o turbo to byla by to ostatnia rzecz jaką bym tam wsadzil, bo w koncu silnik i tak pod turbo trzeba przygotowac (a ze auto ma ponad 280 tys) to byl by to obiwazek ,co do przebiegu to jestem pewniak ze niebyl cofany a tak na dobra sprawe to trudno znalezc mniej niz 250 a ze r6 to jeszcze dlugo pojezdzi przynajmniej mam nadzieje , niejest zmulona, zewnetrznie i wewnetrznie w dobrym stanie dlatego chcialbym spurbowac cos z neij troche wiecej wykrzesac, prosze tylko niepiszcie nic o wymianie silnika...ale co zrobic w nim zeby chociarz dobic do 150km a jakby bylo i wiecej to niepoagardze postami




Mysle ze sportowy walek rozrzadu pozwoloil by na dobicie do 150km moze troche wiecej i nie obciazyl by zbytnio silnika

[ wiadomość edytowana przez: bar_to dnia 2005-12-04 22:56:23 ]
  
 
ehh już raz to wklejeałem ale co tam może nie wszytcy wiedzieki turbo w bmw jak widać w ofercie można każdego przerobić bez przerabiania silnika o conajmniej 50% mocy
  
 
Jak byś się nieco skupił kolego Arturze z miasta,to byś doczytał w moim poście że nie ma reguły i można przejechać sporo na takim silniku.Widze że jesteś bardzo zarozumiały,można innaczej skomentować czyjś post a nie wyzywając go od wieśniaków,tym bardziej jak sie mieszka w Legnicy nie prawda ?.To co napisałem to są słowa fachowca który zajmuje się BMW.Co do mnie mieszkańca wsi,nie jestem w tej dziedzinie mistrzem ale i nie laikiem,przewozimy ciężarówkami ładunki ponadnormatywne i każde auto u nas ma jakieś modyfikacje w silniku żeby wyciągnąć troche mocy,zmieniamy turbiny i chipujemy silniki,chyba że mają duży przebieg.Mam kolege który handluje autami,u niego też wszystkie auta są po starszych osobach,księżach,adwokatach i lekarzach i to o małym przebiegu.Jestem po czterdziestce i nigdy nie przyszło by mi do głowy obrażać kogoś,bo po pierwsze mam w sobie troche pokory,po drugie rodzice mnie czegoś nauczyli (szacunku do innego człowieka) i po trzecie,nie jestem niepełnosprytny.Mimo wszystko pozdrawiam.