Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2006-02-01 15:10:14 oj piotrek..bys se w serisowce schemat znalazl ![]() |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-02-01 15:29:27 Uszczególniam. Wygląda mi to na "łącznik ABS (odnoga obwodu IP)" złącze X7 przedniej części nadwozia pokazany na 562 str. instrukcji serwisowej... ale czy to to? Póki co szukam przyczyny nagłego braku + na dochodzącym do w/w złącza czerwonym kablu. W ostateczności poszukam innego kabla z +... ale jak się ociepli. |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2006-02-01 15:48:32
![]() |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-02-01 15:51:51
Reinstalka pomaga... oczywiście nie złomiaka. |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-02-01 23:13:52 Powiem tylko tyle, że ja również skorzystałem z owej kostki do podłączenia sterowania c.z. i ściemniacza. Jednak u mnie nei ma problemu.
Nie wiem która to kostka na schemacie - może X7? Zasilanie absu idzie przez kilka bezpieczników: F6, F14, F17 i F25, - być może któryś z nich się spalił lub nie styka? F25 jest zdaje się w skrzynce przekaźników w komorze silnika. |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-02-01 23:17:46
Analiza organoleptyczna wskazuje, że jest to X7... no nic. Jutro analizuję szczegółowo wszystkie bezpieczniki (chociaż miernik "piszczał" na każdym z bezpieczników tak wewnątrzy auta jak i pod maską. W ostateczności podepnę się gdzieś indziej. |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-02-01 23:37:58
sprawdź F25 w komorze silnika. Nic innego mi nie przychodzi do głowy. |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2006-02-01 23:42:15 hmmm w skrzynce przekaźników nie ma bezpiecznika f25...
A w schemacie abs-u takowy istnieje - 'main fuse' i do tego spore obciążenie - 40A. Może jest on zintegrowany z modułem abs? |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-02-01 23:44:14
No też zauważyłem, że rozpiska kończy się na 24... a abeesu ja nie mam. |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-02-02 15:29:46 Bezpiecznik 17 był prawie padnięty - raz łączył, a raz nie (stąd wczoraj łączył i go bliżej nie oglądałem). Teraz napięcie dochodzi... a zamster nie działa (nawet nie pozwala się zaprogramować). CDN jutro. |
![]() sweeper23 espero 2.0 lpg Gdańsk | 2006-02-03 14:37:04 o właśnie będąc w dziwnych tematach, ja siem na tym nie bardzo znam wychodząc z ałożenie , ża prąd jest be ( bo go nie widać, a krzywde może zrobić), zle do rzeczy:
1. Kiedyś przez jakiś czas słyszałem brzęczenie gdzieś w okolicach kierownicy, po lewej stronie 2. Jakiś czas później zostawiłem samochód na światłach na cały dzień bo mi się brzdęk, brzdęk brzdęk nie włączyło 3. A już całkiem nie dawno odkryłem , że klakson nie działa, jego bezbiecznik wygląda ok ( zrąsztąna nim jest też central- a on działa) co to może być?? miał ktoś tak?? |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2006-02-03 14:43:53 Na początke odpowiedź dla sweeper-a. Jak trąbik nie działa, to albo kable, albo przekaźnik (pod maską), albo trąbik.
Swój problem rozwiązałem. Okazało się, że padnięty był bezpiecznik. Po jego wymianie dalej nie działał sterownik. Zabrałem dziada do domu podłączyłem do zasilacza 12V. Cham działa. W aucie - nie działa. Okazało się, że badając prąd miernikiem przygiąłem za mocno styki w złączu (chyba z 12 styków) do sterownika. Teraz jest OK! |