| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2005-12-27 09:15:21 Jakim momentem przykreca sie nakretke na wale???
Ksiazka Klimeckiego i Zembowicza podaje 150Nm ale tam zdarzaja sie bledy i chce sie upewnic, i czy moment dokrecania nie zalezy od tego jak dlubany jest silnik itd. I drugie pytanie: Jak najlepiej zablokowac wal do tego??? Ktos kiedu mowil ze wykorzystuje sie do tego otwor technologiczny pozostaly po wierceniu kamalu olejowego zaeraz przy pokrywie rozrzadu. Jakies szczegoly mile widziane... Z gory dzieki. |
wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2005-12-27 10:06:11 wloz nakretke na klucz 13" miedzy kolo zamachowe a blok silnika. |
boombel F&F Sympatyk Asterix Kombix Dębica | 2005-12-27 11:20:39
tak ten otwor jest na imbusa wykrecasz go delikatnie bo jest aluminiowy wkladasz srubokret w ten otwor i po bolu a jakim momentem to ja nie wiem poporostu przykrecalo sie na oko |
mitrok F&F Wolny Słuchacz :) nestor, cadillac, mo ... Warszawa | 2005-12-27 12:04:55 nie polecam wykrecania tej srubki bo pozniej po wsadzeniu srubokreta mozna zniszczyc gwint wewnatrz otworu jak sie za mocno dociąga. Tak jak powiedział wojtas7. Nakretka 13 położona na wiencu kola zamachowego opiera sie o szpilke łączącą silnik ze skrzynią i blokuje bez problemu. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-12-28 21:49:59 Mitrok ma rację.... JEst wiele ciekawszych sposobów;] |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2005-12-28 22:33:53 Poniewaz w miejsce owej zaslepki mialem wkrecony stary czujnik (przygotowania pod chlodnice) wykrecilem, oblozylem srubokret szmatko co by gwintu nie zniszczyc i dokrecilem. Wydaje sie ze bedzie git. Dzieki za wskazowki. |