Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() hz10 BMW Member starachowice | 2005-02-10 23:03:04 to jest wina przegrzania silnika wystarczy że ktoś ma niesprawne wisco i podobno gotowe |
![]() tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-02-10 23:08:35 to ze pekaja w silniku tds to jest sprawdzone bo pelno takich samochodow w ogloszeniach z peknieta glowica, nawet e39 z tds'em ma ten problem i tez slyszalem ze to przez przegrzanie. tak czy inaczej jestem zniechecony do tego silnika i raczej nie kupilbym bmw z tds'em ;] |
![]() romsi BMW Friend BMW 525 E34 ostrów mazowiecka | 2005-02-11 00:08:14
i tu się tolo mylisz tds w BMW to bardzo udany silnik i choć jestem zwolennikiem silników benzynowych to na tds-a nie dam złego słowa powiedzieć.oczywiście są problemy ale tylko u osób które nie umieją tymi samochodami jezdzić.jeżeli klijent majacy tds-a wie tylko gdzie znajduja się kierownica i pedały nie pilnując temperatury to niech się nie dziwi że pękła mu głowica.albo jakiś bezmuzgowiec dolewa na rozgrzany motor zimnego płynu a pózniej dziwi się że olej zrobił mu się biały(znam takich). Tds jest oszczędnym i mającym dobre osiagi silnikiem,ale jakby nie było jest to disel i nie lubi przeciągania na biegach i częstego kręcenia na czerwone pole obrotomierza.przedewszystkim trzeba pilnować szczelności układu chłodniczego,wrazie awarii viscozy niezwłocznie ją wymienić,to samo z przycinającym się termostatem,jezdzić z głową a tds-ik będzie długo nam służył ![]() |
![]() tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-02-11 00:11:47 to wychodzi na to ze ten silnik jest lipny albo duzo idiotow go kupuje ![]() [ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-02-11 00:16:45 ] |
![]() romsi BMW Friend BMW 525 E34 ostrów mazowiecka | 2005-02-11 00:19:59 ja stawiam jednak na tych idiotów ![]() ja naprzykład wolę ostrzejszą jazdę i dlatego mam benzynę a nie disla ![]() |
![]() Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2005-02-11 00:20:44 Ja się po części zgodze z tolo, gdyż również zauważyłem wiele ogłoszeń np w niemczech zaczynających się od MOTORSCHADEN a i również rozmawiałem za naszą zachodną granicą z jednym wielbicielem marki i równiez mówił że TDS ma tam złą opinie ze względu na złe silnik, mowa oczywiście o ich awaryjności, hmm i chyba coś w tym jest. Z 2 giej strony w polsce mówi się że np 3,5l 6tka w 7ce jest super a mi głowica padła przy 230 tysiącach!! Tak czy inaczej ja bym tds'em nie pogardził ze względu na osiągi i spalanie! |
![]() MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-02-11 05:29:44 są silniki, które mają złą opinię ze wzgledu na jakis feler. to że w silnikach 2,5tds jest tendencja do pękania głowicy to wie juz chyba każdy. podobna sytuacja jest w silnikach forda 2,0 DOHC. tam głowicę trzeba robić po 200 tysiącach. w bmw trzeba przegrzać motor, w fordzie natomiast pekają same z siebie. pewnie tam wine za to ponoszą dwa wałki rozrządu w głowicy, coś jest chyba nie dopracowane. silniki mercedesa montowane w vito i w sprinterach też nie cieszą sie dobrą opinią.
pozdrawiam |
![]() daz BMW Master (Moderator) BMW E36 Coupe Lublin | 2005-02-11 08:45:39 A jak jest z trójkami??? Słyszałem że tam lecą głowice w sześcio cylindrówkach ale nie słyszałem żeby ktoś miał taki problem z 4 cylindrowym silnikiem, jak z tym jest, czy ja w swoim 1.8 16v też musze uważać??? |
![]() tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-02-11 09:22:36 ta opinie slyszalem tez o silnikach m20 2,0 i 2,5 ale onie nie byly montowane do e36 |
![]() Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2005-02-11 10:08:39 Mi się nigdy nie przegrzał, dopiero ten jeden raz kiedy już głowica padła! |
![]() Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2005-02-11 10:51:17 Hehe właśnie zaczołem się nad tym zastanawiać, ale nic się nie działo cały czas, po za tym że uszczelka pod głowicą dawała już oznaki służycia to temperatura była idealna i oznaką walniętej głowicy był nagły wzrost temperatury po którym przerwałem jazde. Czyżby taka chwilowa zmiana temperatury spowodowała takie uszkodzeni?? - to jest dla mnie dowodem totalnej lipy jaka jest ta głowica. Wydaje mi się że głowica już była walnięta zanim auto zaczeło się przegrzewać. |
![]() hz10 BMW Member starachowice | 2005-02-11 12:02:50
![]() |
![]() daz BMW Master (Moderator) BMW E36 Coupe Lublin | 2005-02-11 12:09:22 318 is. silnik M42, 16v - 1796 cm3, więc skąd wizołeś 1.9???? |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2005-02-11 12:23:15 to teraz mnie uświadomcie, M20 2.0 i 2.5, głowice pękają z powodu zużycia- czyli przebieg, czy dlatego że 20-latek dorwie 2 litry czy 2,5 w E30 i myśli że asfalt może zwijać? Pytam bo mam chęć kupić m20 i słyszałem(czytałem) że jak jeździ się jak kretyn łatwo przegrzać silnik i głowica pada. Czy jednak chodzi tu też o zużycie- przebieg? pzdr |
![]() tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-02-11 13:29:38
w nowszych modelach ten silnik mial rzeczywiscie 1,9 (chyba to byl m44) ale Ty masz 1,8 m42 [ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-02-11 13:31:50 ] |
![]() kukuk BMW 318 TDS Poznań i okolice | 2005-02-11 13:56:07 Witam
Mam 318 TDS (1664cm) Powiem tak. Auto oszczędne w zużyciu paliwa Niedawno miałem problem z odpalenie ale okazało się to winą świec, (przypuszczałem że paliwo). Pali mi około 6,5-6,8 w mieście Po prostu rewelacja. Mimo wszystko to mój pierwszy diesel i kolega raz mi udzielił rady : Zmień takyke jazdy i nie przeciągaj, to nie benzyniak. Pozdrawiam |
![]() hz10 BMW Member starachowice | 2005-02-12 00:36:59
![]() ![]() ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2005-02-12 08:10:16 ] |
ROMANEK BMW 850i E-31 PISZ | 2005-02-14 11:25:30 zrozumieć związek przyczynowo-skutkowy-niemiecka mentalnosc i wygodnictwo to kozystanie z serwisow,olewaja to i pedza na autostradach ile wlezie i tylko podczas przegladow ktos doleje laskawie plynu.wydaje mi sie ze udzial diesli na rynku tez jest wiekszy niz jednostek benzynowych.Fakt faktem silnik ten jest specyficzny i wymagajacy. |