MotoNews.pl
10 [126] co robic - 800 ccm , 700 ccm czy glowica z pandy... (117635/0) - PT
  

[126] co robic - 800 ccm , 700 ccm czy glowica z pandy...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jako ze pomysl ze swapem jednak odpada, to co robic z autkiem bo sie tak zastanawiem co bedzie dawalo najlepszy efekt w przyroscie mocy do wlorzonej pracy i ceny poszczegolnych zmian.
 
 
z tego co czytuje to 800 to juz hardcore. mysle ze 700 setka byla by lepsza - tanszym kosztem...najlepiej glowka z pandy - ale ostatnio ktos krzycał ponad 1000 na allegro.
  
 
glowica z pandy wcale nie jest "tanszym" wyjsciem od SWAP'a

raz - koszt zakupu
dwa- koszt gaznika
trzy- koszt zloenia do kupy aby mialo to rece i nogo ( walek, komprecha itpe..)

ale najlepsze wyjscie, i najbardziej porzadane to wlasnie kombinacja 700cc + panda + odpowiedni gaznik

a w efekcie wyjdzie tyle co SWAP....

kwestaj tego na czym bardziej ci zalezy...
  
 
700 - jak dla mnie trochę bezsensu. chyba że tak:

KLIK
1099 ojro zdaje się
ale to chyba przekracza możliwości finansowe większości z nas.

Ja bym raczej robił swapa, masz więcej mocy na nie wysilonym silniku. No i co 4 gary to nie 2

pozdro



[ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2005-10-06 14:34:15 ]
  
 
j atam polecam lightowa wersje swapkia 903 / 899 - a jak. Silnik jeszcze idzie samemu dziwgnac i przeniesc - wsadzic itp. pali tak w normie i wogole ma bucika. A i tak sie usrasz przy tych kombinacjach i tak. pamietaj - nic za darmo. dzis jeszcze w sklepie zostaiwlem kolejne 60 zl za czesci 0 - bzdurki ktorych niewidac.
  
 
w ostateczności jakbym miał wybierac to bym zrobił słopa. ale nie 900 ino cos wiekszego odrazu. a jak nie masz kasy to głowa od pandy i heja w droge

jaki 1000pln za paned??
znajomy kupił uzbrojoną NOWĄ za 215 pln w sklepie
wiec ceny z allego czy skądśtam sa poprostu chore
  
 
za 650zł sporzersam zestaw do słopa
  
 
no tak panowie, ale ja patrze jeszcze pod wzgledem kajotesow. wlasciwie to tylko tym ;] conieco mam grzebniete w silniku juz i by szlo zrobic tak mysle z jakies 40 km z niego.


[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-10-06 17:16:35 ]
[ powód edycji: tytułuj wątki z głową jaki model auta itd ]

[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-10-06 17:16:54 ]
 
 
Cytat:
2005-10-06 14:47:25, bizer_trikolor pisze:
w ostateczności jakbym miał wybierac to bym zrobił słopa. ale nie 900 ino cos wiekszego odrazu. a jak nie masz kasy to głowa od pandy i heja w droge jaki 1000pln za paned?? znajomy kupił uzbrojoną NOWĄ za 215 pln w sklepie wiec ceny z allego czy skądśtam sa poprostu chore



Ale taki fart zdarza się raz i TYLKO RAZ w życiu. Cena 1000 zł za głowicę idealnie zrobioną wcale nie jest tak strasznie wygórowana, skoro używki w niewiadomym stanie chodzą po 600 zł.
  
 
40km na kjs'y to wystarczająca dawka mocy jak na kaszla. Nie wiem jakie u was są kjs'y ale u nas to 45 było by mało;]
  
 
u nas zalerzy jaki kjotes. jak kreciolek to moim moge powalczyc o pudlo w klasie, ale jak jakies odcinki juz, to na ostatnim bylem ... przedostatni w klasie. tam kaszle maja juz kolo 45 koni i waza maloooo no i wlasciwie to czasy takie same jak najalepsze wyniki w 900
 
 
a jak ma sie ochote na generalke to juz w ogole nie starcza
  
 
jakbym chcial walczyc o generalke to bym jezdzil pugiem 205 gti albo czyms mocniejszym, niestety na teraz mnie nie stac wywalac tyle kasy na to.

to co panowie, dochodze do wniosku cyztajac 2 fora ze ta 700 zrobie sobie i tyle. aktualnie mam :
1,5 mm glowica - zejdzie do 3
walek kopia 555 - zobaczymy jaki stan najwyzej nowy wsadze
odchudzone kolo - nie wiem niesety na ile - zrobi sie jakies 3 - moze 2,5 kg
skrzynie niestety zostawie w spokoju bo za duzo kasy by mnie 3 i 4 krotkie kosztowalo
gaznik z fiata 127 ktory juz prawie calkowicie poskromilem ;]
breda ( ma przyjsc za pare dni )

dojde na tym do magicznych 40 km ???
 
 
a jak sie ma sprawa awaryjnosci takich 40-konnych maluszkow? Jakie sie ksztaltuje spalanie na maluchowskim gazniku?
  
 
Cytat:
2005-10-06 18:06:24, comar pisze:
dojde na tym do magicznych 40 km ???


nie
  
 
to totalnie lajtowe przerobki, nawet klasy nie wyjmiesz na tym. a krotka skrzynia to w tej chwili praktycznie wymog jak chce sie byc konkurencyjnym.

p.s. pug 205 gti nie jest taki prendki jak mogloby sie wydawac
  
 
wiem ze to lajtowe przerobki, ale sztywny hol odpada jak narazie.
a na krotka skrzynie nie wiem czy zielonych starczy a na takim ustawieniu klase mysle da sie wyrwac, ale w kreciolku :]

pug 205 gti w porownaniu z malcem mysle ze daje rade :] no i jeszcze by byla opcja 106 rally . ale to wszystko przod naped
 
 
Cytat:
2005-10-06 22:44:22, comar pisze:
pug 205 gti w porownaniu z malcem mysle ze daje rade :]


czy ja wiem
Cytat:
na takim ustawieniu klase mysle da sie wyrwac, ale w kreciolku :]

co to za radocha z kreciołów?? dla zabawy fajne ale kjs z prawdziwego zdarzenia jest o niebo lepszy jak np bobem ci sie 4 kończy;d( krótka coprawda ale zawsze)
a krecioły tylko 1,2,rękaw,1,2,rękaw 1,rękaw. kupa mieszania itylko 30km/h

[ wiadomość edytowana przez: bizer_trikolor dnia 2005-10-06 23:39:30 ]
  
 
a wiem wiem, dlatego jezdze na tor fiata mimo ze wiem ze moim autkiem tam szans nie mam, ale proba jest ZAJEBISTA macie jeszcze jakis ciekawy pomysl (oprocz tch co wymienilem) co zrobic zeby auto jezdzilo i szlo nim normalnie dojechac a nie sztywny hol??
 
 
u nas na wsi słopy nie maja zadnych szans z dlubnietymi 650 ,jeszcze chyba w zadnym kreciolku ani KJS słop nie mial zadnego pudla , nie wiem czy to wina kierowcow czy nie ,ale mysle ze dobrze zrobiona 650 spoko mozna wyjac 1 i nieraz cala 2 klase