Jaki wybrać reduktor?Golf II

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystich!
Kończy mi sie parowniczek w golfie i noszę sie z zamiarem wymiany na nowy.Jaki byście polecili do Golfa II 1,6 na gaźniczku???Oczywiście instalka I generacji.Mam bardzo duży wybór ale nie moge sie zdecydować bo nie chcę żeby był ani "za mały" ani "za duży" tylko w sam razA tutaj widze ze doświadczony personel hehe. Dodam że silnik ma juz najechane 160 tys km, jeżeli to istotne.Z góry dzieki za pomoc i wesołego nowego roku
  
 
witam proponowalbym Lovato jest b.wytrzymaly i za rozsadna cene mozna kupic.Do golfa lepszego nie trzeba.lecz mowimy tu o oryginalnym wloskim a nie o czeskich lovtekach ktore chodza rownie dobrze ale krocej roznica w cenie ok.40zl pszynajmniej w czestochowie
  
 
heh 160tys to on sie dopiero dobrze dotarl i przejdzie jeszcze z 2 albo 3 razy tyle jak bedziesz dbal o niego
  
 
Ja bym polecał:
1) Zavoli
2) Lovato

Zavoli ma tę przewagę że nie reaguje zmianą wydatku na przeciążenia przy skręcaniu/hamowaniu.

Bardzo dobre również ponoć jest ( ale droższe ) Landi-Renzo

[ wiadomość edytowana przez: Gustaw6666 dnia 2005-12-31 16:21:37 ]
  
 
a cenowo jak one stoją?
  
 
zawoli 190 zl lovato 250 landi-renzo wielki jak ......-350
tomasetto 220 do wyboru do koloru a jaki jest w tej chwili??
  
 
no na razie mam tomasetto 100HP ale podobno są ciężkie do regulacji, to prawda??
  
 
tomasetto dobrze chodza z elektronika na gazniku faluja obroty albo sa wysokie wytrzymuja ok 50tys km