Pomiar kompresji i regul. pompy wtryskowej - jaki koszt?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ford Escort 1.8 D ma problemy z odpalaniem w zimie, świeczki żarowe nowe, paliwo sie nie cofa, akumulator roczny - DELPHI, z rtozrusznikiem też w porząsiu a jednak czegoś mu brakuje.
Rocznik koniec 92 roku. Please pomocy
Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2005-12-30 01:05:58, KWjoker pisze:
Ford Escort 1.8 D ma problemy z odpalaniem w zimie, świeczki żarowe nowe, paliwo sie nie cofa, akumulator roczny - DELPHI, z rtozrusznikiem też w porząsiu a jednak czegoś mu brakuje. Rocznik koniec 92 roku. Please pomocy Pozdrawiam.


Może wystarczy sprawdzenie/ustawienie kąta wtrysku. W takim wypadku koszt powinien wynieść około 90PLN. To, czy pompę trzeba regenerować okaże się dopiero po jej pomierzeniu. Aby pompę pomierzyć trzeba:
1. Wybudować pompę z auta - koszt ze 100PLN.
2. Zmierzyć na stole probierczym - kilkadziesiąt PLN.
3. Wylitrażować (jeśli parametry nie są takie, jakie być powinny) - to już koszt rzędu 300-500PLN.
4. Zamontować pompę - kolejne 100PLN plus ustawienie kąta wtrysku.
Przy odrobinie szczęścia koszt zamknie się w 1kPLN z pełną opcją...
  
 
Teoretycznie może byc jeszcze problem z przekaźnikiem na świece (małe, czarne pudełeczko przymocowane do blachy koło filtru powietrza). Ale to tylko wtedy jak Ci się kontrolka świec nie pali. Trzeba wyjąć oczyścić styki i powinno być OK. U mnie tak było.

Ustawienie kąta wtrysku ok. 200 zeta w wawie (w plecanym warszatacie na Modlińskiej).
Koszt pełnego sprawdzenia i regulacji pompy to rzeczywiście 1000 zeta przy sporym szczęściu. Pompiarze rzucili mi na dzień dobry 1300 jak się kontrolnie pytałem...

Mój aku ma 2 lata i musze go zimą doładować czasami... Niestety, z rocznym może być podobnie, chyba, że masz bezobsługowy.

  
 
Ja mam 1,8 d z 91 roku.Tesz bardzo ciezko palil.Wymienilem w nim swiece koncowki wtryskow zmierzylem kompresje (29 na kazdym cylindrze)zakupilem nowy aku i nic nie pomagalo
az nagle jeden pompiarz wymienil mi tulejke w pompie od przyspieszacza zaplonu koszt180PLN z robota.do tej pory nie moge uwierzyc ze fordoski 1,8d tak na strzala potrafi z ranca gadac. Ten kolo normalnie go uleczyl
  
 
a z tym przekaznikiem to zawsze czekaj az odbije dopiero krec rozrusznikiem.Bo w nich kontrolka gasnie po 3sekundach a on grzeje swiece nawet do 15 na mrozach to zawsze poczekaj az odbije.a z tym ladowaniem aku raz na tydzien to zmierz ladowanie. Jezeli masz 14,5 bez a przy obciarzeniu 13,5 to OKI ale jerzeli bez obciarzenia masz 13,5 a jak wlaczysz dmuchawe swiatla tylnaszybe i inne odbiorniki i spada do 12 volt z chakiem to na bank diody do wymiany w alternatorze.One czesto sniedzieja i tak wlasnie sie dzieje.mam 2 fordy escort1,8d i fieste1,1gaz i w obydwu to samo mialem
  
 
Ja mam nowe świece żarowe, odpala od pierwszego razu, ale za to silnik tak się telepie jakby miał wyskoczyć spod maski. Dopiero jak mu dam przez 10 sek 2,5 tys obr to mu przechodzi. No i co Wy na to?
  
 
to telepanie to podobno normalne też tak mam chwile po odpałce